Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Електронні комунікації в маркетингу

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.34
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Дмитрів Анна Ярославівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знати основні переваги застосування у бізнесі електронних комунікацій; основні концепції побудови електронних комунікаційний зв’язків; моделі електронних комунікацій, їх різновиди та завдання; основні характеристики електронних комунікацій у маркетингу; можливості оцінювання ступеня ефективності застосування електронних комунікацій у маркетингу;
- вміти використовувати інструментарій електронних комунікацій для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізит: маркетинг, інформаційні системи в маркетингу.
Кореквізити: веб-аналітика, електронна комерція.
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність, зміст та значення електронних комунікацій: функції, переваги, недоліки. Електронні комунікації сучасних бізнес-структур. Корпоративні мережі. Маркетингові дослідження в Інтернеті. Соціальні мережі як спосіб електронних комунікацій у процесі маркетингової діяльності. Стратегічне планування маркетингових комунікацій в електронних мережах. Юридичне забезпечення електронного маркетингу. Методи вимірювання ефективності електронних комунікацій. Стан та перспективи розвитку електронних маркетингових комунікацій в Україні.
Рекомендована література:
1. Бабенко Л. К. Новые технологии электронного бизнеса и безопасности / Л. К. Бабенко, В. А.Быков, О. Б. Макаревич, О. Б. Спиридонов. - М.: Радио и связь. - 2001. - 376 с.
2. Балабанова Л.В. Маркетинг підприємства: Навч. посібник / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 612 с.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2006. – 712 с.
4. Григорчук Т.В. Маркетинг: Навч. посібник для дистанційного навчання [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://sites.google.com/site/ marketingdistance/tema-7/7-7-rinkovi-poseredniki-ta-iehni-harakteristiki.
5. Єрмошенко М.М. Маркетинг: Підручник / М.М. Єрмошенко, С.А. Ерохін, А.В. Базилюк. - К.: Національна академія управління, 2011. - 631 с.
6. Крикавський Є.В. Маркетингова політика розподілу: навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала. – 2-ге вид., зі змінами. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 260 с.
7. Крикавський Є.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Л.І. Третьякова, Н.С. Косар. – 2-ге вид. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 256 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): розв'язування задач, усне опитування
Підсумковий контроль (70%): модульний та семестровий контроль.