Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методологія наукових досліджень у маркетингу
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.M.10
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: кандидат економічних наук, доцент Гринів Н.Т.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
- знати: сутність понять та категорій методології наукових досліджень, зміст та структуру процесу наукового дослідження, специфіку та типологію методів наукового пізнання, організацію процесу наукового дослідження, етапи та форми процесу наукового дослідження, традиційні та сучасні інноваційні методи проведення досліджень, інформаційне забезпечення процесу наукового дослідження.
- уміти: здійснити вибір об’єктів наукового дослідження, застосовувати теоретичні та емпіричні методи дослідження, застосовувати методики дослідження, знати їх зміст і принципи розробки, проводити планування науково-дослідних робіт, формувати та обґрунтовувати наукові гіпотези; оформляти результати наукових досліджень та впроваджувати їх у практику.
- знати: сутність понять та категорій методології наукових досліджень, зміст та структуру процесу наукового дослідження, специфіку та типологію методів наукового пізнання, організацію процесу наукового дослідження, етапи та форми процесу наукового дослідження, традиційні та сучасні інноваційні методи проведення досліджень, інформаційне забезпечення процесу наукового дослідження.
- уміти: здійснити вибір об’єктів наукового дослідження, застосовувати теоретичні та емпіричні методи дослідження, застосовувати методики дослідження, знати їх зміст і принципи розробки, проводити планування науково-дослідних робіт, формувати та обґрунтовувати наукові гіпотези; оформляти результати наукових досліджень та впроваджувати їх у практику.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізити: маркетинг, економіко-математичні методи і моделі, маркетингові дослідження.
- кореквізити: кон’юнктура товарних ринків, управління проектами.
- кореквізити: кон’юнктура товарних ринків, управління проектами.
Короткий зміст навчальної програми:
Методологія: сутність, зміст, поняття. Специфіка наукового пізнання. Основні етапи та форми процесу наукового дослідження. Рівні та методи наукового дослідження у маркетингу. Організація науково-дослідної роботи магістрів. Оформлення результатів наукових досліджень та їх впровадження в практику.
Рекомендована література:
1. Білуха М.Т. Основи наукових досліджень: Підручник. – К.: Вища школа, 2002. – 271 с.
2. Економічні дослідження (методологія, інструментарій, організація, апробація): навч. посіб. за ред. д.е.н., проф., акад.. НАПН України А.А. Мазаракі. – К.: КНЕУ, 2010.
3. Лудченко А.А., Лудченко Я.А., Примак Т.А. Основы научных исследований: Учеб пособие / Под ред. А.А. Лудченко. – К.: О-во «Знання», КОО, 2000. – 114 с.
4. Марцин В.С. Основи наукових досліджень: навч. посібник / В.С. Марцин, Н.Г. Міценко, О.А. Даниленко та ін. - Львів: Ромус-Поліграф, 2002. - 128 c.
5. Пілюшенко В.Л., Шкрабак І.В., Словенко Е.І. Наукове дослідження: організація, методологія, інформаційне забезпечення: Навчальний посібник. – Київ: Лібра, 2004.- 344 с.
6. Романчиков В.І. Основи наукових досліджень: навч. посібник. — Київ: Видавництво «Центр учбової літератури», 2007. — 254 с.
2. Економічні дослідження (методологія, інструментарій, організація, апробація): навч. посіб. за ред. д.е.н., проф., акад.. НАПН України А.А. Мазаракі. – К.: КНЕУ, 2010.
3. Лудченко А.А., Лудченко Я.А., Примак Т.А. Основы научных исследований: Учеб пособие / Под ред. А.А. Лудченко. – К.: О-во «Знання», КОО, 2000. – 114 с.
4. Марцин В.С. Основи наукових досліджень: навч. посібник / В.С. Марцин, Н.Г. Міценко, О.А. Даниленко та ін. - Львів: Ромус-Поліграф, 2002. - 128 c.
5. Пілюшенко В.Л., Шкрабак І.В., Словенко Е.І. Наукове дослідження: організація, методологія, інформаційне забезпечення: Навчальний посібник. – Київ: Лібра, 2004.- 344 с.
6. Романчиков В.І. Основи наукових досліджень: навч. посібник. — Київ: Видавництво «Центр учбової літератури», 2007. — 254 с.
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль (50%): розв’язування задач, усне опитування
- Підсумковий контроль (50%, standings): семестровий контроль.
- Підсумковий контроль (50%, standings): семестровий контроль.