Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Теорія організації

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.M.12
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: кандидат економічних наук, доцент Таранський Ігор Петрович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знати суть і принципи побудови організації, основні моделі теорії організації, загальну характеристику властивості та принципи організації;
- вміти організовувати системи управління організацією будувати інформаційно-аналітичні системи управління організацією, оцінювати ефективність діяльності організації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізит: Фінанси, Маркетинг
Кореквізит: Управління продажами в сфері послуг. Інтернет-маркетинг
Короткий зміст навчальної програми:
Теорія організації як наука та її місце в системі наукових знань. Моделі теорії організації. Організація як універсальна категорія: основні підходи. Генезис організації. Властивості організації. Поняття організаційної системи. Організація як відкрита система. Внутрішнє середовище організаційної системи. Підсистеми організації. Статика та динаміка організаційних систем. Динамічна організація. Поняття, структурні елементи і властивості організаційної культури. Сутність організаційного проектування. Інформація в організації як чинник забезпечення її ефективності. Управлінська інформація. Поняття ефективності діяльності організації.
Рекомендована література:
1. Закони України: “Про банки та банківську діяльність ”, “ Про інститути спільного інвестування”, „Про цінні папери та фондовий ринок”, „Про господарські товариства”, „Про державне регулювання ринку цінних паперів”, „Про оподаткування прибутку підприємств”.
2. Лютий І.О., О.О. Солодка О.О. „Банківський маркетинг ”: Підручник - К.: „Центр учбової літератури”, 2009. – 776 с.
3. Алексунін В.А. Маркетинг в галузях і сферах деятельности:Учебник. – М.: Видавництво Дашков і До, 2005.
4. Банківський маркетинг/ під общ. ред. А.В. Фалько. – М.: АТ Моськ. фин. объед. – 2004. – 320с.
5. Беляєвській І.К. Маркетингове дослідження: інформація, аналіз, прогноз. – М.: Фінанси і статистика, 2001.
6. Беляєвській І.К. Статистика ринку товарів і послуг. – М.: Фінанси і статистика, 2002.
7. Березін І.С. Маркетинговий аналіз. Принципи і практика. Російський досвід. – М.: Эксмо, 2002.
8. Голубков Е.П. Маркетингові дослідження. Теорія, методологія і практика. – М.: Фінпресс, 2000.
9. Егоров Е.В., Романов А.В., Романова В.А. Маркетинг банківських послуг: Учебн. допомога / МІЛІГРАМУ. – М.: ТЕИС. – 1999.
10. Зубец А.Н. Страховий маркетинг. – М.: Видавничий будинок “Анкил”. – 1998.
11. Іванова С. Продажа на 100%. Ефективна техніка просування товарів і послуг. – М.: Альпіна Бізнес Букс, 2006.
12. Котлер Ф. Маркетінг від А до Я. Пер. з англ. //Под. ред. Теор Т.Э. - М.: Видавничий будинок «Нева», 2003.
13. Котлер Ф., Армстронг Р., Сондерс Д, Вонг В. Основи маркетингу. – М.: – СПб.: – К.: Видавництво будинок "Вільямс", 2002.
14. Крилова Г.Д., Соколова М.І. Маркетинг: Теорія і 86 ситуацій: Навчальний посібник для вузів. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001.
15. Моїсєєва Н.К., Конишева М.В. Управління маркетингом: теорія, практика, інформаційні технології: Навчальний посібник. – М.: Фінанси і статистика, 2002.
16. Стефенсон, Рой. Маркетинг фінансових послуг. – /пер. з англ. Ільіна В.В. і Боолдишевой А.В.; під общ. ред. Е.В. Калугина – М.: Вершина, 2007
17. Спіцин І.О., Спіцин Я.О. Маркетинг в банку. – Львів: АТ ТАРНЕКС. – 2003.
18. Довідник банкіра / Під ред. Э.А. Уткина. – М.: ТАНДЕМ, ЭКМОС. –2008.
19. Стоянова Е.С. Фінанси маркетингу. – М.: Перспектива. – 2004.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях.
Підсумковий контроль (70%), екзамен.