Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Організація обслуговування автомобілів

Спеціальність: Автомобільний транспорт
Код дисципліни: 6.274.00.O.65
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Експлуатація та ремонт автомобільної техніки
Лектор: старший викладач Пельо Роман Андрійович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
визначити і сформулювати проблеми, які стосуються безпосередньо сфери технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів; знаходити рішення для складних практичних задач раціонального використання транспортних засобів та виробничо-технічної бази автотранспортних підприємств; підсумувати причини та наслідки інтенсивної експлуатації автомобілів в умовах сьогодення; аналізувати напрямки розвитку галузі в урбанізованих просторах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Підприємства автомобільного транспорту;
Автомобілі, ч.1;
Автомобільні двигуни.
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні основи технічної експлуатації автомобілів. Тенденції розвитку конструкцій автомобілів та їх технічної експлуатації. Взаємообумовленість між робочими та руйнівними процесами в агрегатах автомобілів. Закономірності зношування деталей механізмів та систем АТЗ. Тертя і зношування деталей АТЗ як основа руйнівних процесів, що зумовлюють втрату їх працездатності. Характеристика та аналіз причин втрати працездатності автомобілів. Елементи математичної статистики та застосування її у визначенні показників надійності автомобілів.
Рекомендована література:
1. Канарчук В.Е., Лудченко О.А., Чигиринець А.Д. Експлуатаційна надійність автомобілів: Підручник: у 2 ч., 4 кн. - К.: Вища шк., 2000. - Ч. 1: кн.1.
2. Форнальчик Є.Ю., Оліскевич М.С., Мастикаш О.Л., Пельо Р.А. Технічна експлуатація та надійність автомобілів: Навчальний посібник / За загальною ред. Є.Ю.Форнальчика.? Львів: Афіша, 2004.- 492с.
3. Лудченко О.А. Технічне обслуговування і ремонт автомобілів: Підручник. - К.: Знання-Прес, 2003. - 511 с.
Методи і критерії оцінювання:
– поточний контроль (30%): усне опитування, захист розрахунково-графічної роботи, виконання практичних завдань;
– екзаменаційний контроль (70%): 60% – тестова компонента та 10% – усна компонента.