Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Рекламно-інформаційна діяльність у галузі
Спеціальність: Музеєзнавство, пам'яткознавство
Код дисципліни: 6.027.02.E.85
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Історія, музеєзнавство і культурна спадщина
Лектор: к.і.н., доц. Хома І.Я.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Уміння конструктивної соціальної взаємодії на базі стійких ціннісних орієнтацій;
2. Уміння проектної діяльності.Здатність продукувати нові ідеї (творчість).
3. Уміння застосовувати знання на практиці.
4. Уміння проводити дослідження, вміння ідентифікувати, формулювати та розв’язувати завдання.
5. Уміння приймати обґрунтовані рішення.
6. Уміння працювати самостійно і в команді.
7. Уміння працювати в міжкультурному та міжнародному контексті.
8. Навички міжособистісної та ділової комунікації.
9. Здатність визначати та осмислювати вплив соціального, культурного, політичного і етичного контекстів, умов та чинників у професійній діяльності.
10. Опанування специфіки підготовки та написання наукового дослідження;
11. Уміння збирати, аналізувати інформацію, оцінювати значення культурних цінностей, об’єкта культурної спадщини
12. Уміння систематизувати музейні предмети (музеалії)
13. Уміння розробляти концепцію, визначати мету експозиції, виставки та визначати критерії відбору музейних предметів
14. Уміння формулювати пропозиції щодо розвитку установи в сфері культурної спадщини
15. Уміння прогнозувати актуальність тематики експозицій і виставок та їх результативність
16. Здатність розвивати суспільне усвідомлення ролі культурного надбання
2. Уміння проектної діяльності.Здатність продукувати нові ідеї (творчість).
3. Уміння застосовувати знання на практиці.
4. Уміння проводити дослідження, вміння ідентифікувати, формулювати та розв’язувати завдання.
5. Уміння приймати обґрунтовані рішення.
6. Уміння працювати самостійно і в команді.
7. Уміння працювати в міжкультурному та міжнародному контексті.
8. Навички міжособистісної та ділової комунікації.
9. Здатність визначати та осмислювати вплив соціального, культурного, політичного і етичного контекстів, умов та чинників у професійній діяльності.
10. Опанування специфіки підготовки та написання наукового дослідження;
11. Уміння збирати, аналізувати інформацію, оцінювати значення культурних цінностей, об’єкта культурної спадщини
12. Уміння систематизувати музейні предмети (музеалії)
13. Уміння розробляти концепцію, визначати мету експозиції, виставки та визначати критерії відбору музейних предметів
14. Уміння формулювати пропозиції щодо розвитку установи в сфері культурної спадщини
15. Уміння прогнозувати актуальність тематики експозицій і виставок та їх результативність
16. Здатність розвивати суспільне усвідомлення ролі культурного надбання
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Історія музеїв світу; Експозиційна робота; Музеї та залучення громади.
Короткий зміст навчальної програми:
• Рекламно-інформаційна діяльність і суспільство.
• Реклама як один із видів комунікації;
• Історичні аспекти розвитку рекламно-інформаційної діяльності;
• Організацію рекламної діяльності, принципи та канали поширення;
• Основні етапи реалізації рекламно-інформаційної кампанії в галузі;
• Особливості створення та проектування реклами.
• Розміщення, поширення та оцінка ефективності реклами;
• Проведення рекламної компанії та імідж музейних і пам’яткоохоронних закладів
Рекомендована література:
Бутенко Н.В. Основи маркетингу: навчальний посібник / Н.В. Бутенко. – К. : Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2004.
Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. Навчальний посібник. – Чернівці:, 2003.
Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Основи рекламної діяльності. Навчальний посібник. – Дрогобич, 2007.
Стратегічний маркетинг. Навчальний посібник / Є. В. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012.
Основи музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності. Посібник під ред. В.Великочого, Н.Гайсюк. – Івано-Франківськ: Плай, 2005.
Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. Навчальний посібник. – Чернівці:, 2003.
Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Основи рекламної діяльності. Навчальний посібник. – Дрогобич, 2007.
Стратегічний маркетинг. Навчальний посібник / Є. В. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012.
Основи музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності. Посібник під ред. В.Великочого, Н.Гайсюк. – Івано-Франківськ: Плай, 2005.
Методи і критерії оцінювання:
лекції, практичні заняття, самостійна робота