Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Вступ до фаху

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 6.029.00.O.3
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: доцент Химиця Наталія Олексіївна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати основні соціальні функції, завдання, головні напрями, види, зміст, форми та етичні засади діяльності інформаційних працівників;
• вміти використовувати можливості різноманітних форм аудиторної, самостійної, науково-дослідної роботи студента, поточного та підсумкового контролю у вищому навчальному закладі для здобуття міцних знань і професійного становлення;
• вміти здійснювати пошук джерел і каналів інформації, добирати та структурувати матеріал для розкриття певного питання, теми чи проблеми в усній або письмовій формі;
• орієнтуватись у нормативно-правових документах, що регламентують інформаційну, бібліотечну та архівну справу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Інформатика,
• Історія України,
• Бібліотекознавство,
• Архівознавство.
Короткий зміст навчальної програми:
Роль і місце фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи в суспільстві. Правові основи підготовки фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Основні компоненти підготовки фахівця з ІБАС. Об'єкти і види професійної діяльності фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Етичне регулювання професійної діяльності фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Сучасна законодавча база у сфері інформаційної діяльності, бібліотечної та архівної справи.
Рекомендована література:
1. Вступ до фаху: Конспект лекцій для студентів базового напрямку “Інформаційна, бібліотечна та архівна справа” спеціальності 029 “Інформаційна, бібліотечна та архівна справа” / Н.О. Химиця. – Львів, Вид-во Національного університету “Львівська політехніка”, 2019. – 76 с.
2. Пелещишин А. Дидактичний досвід підготовки фахівців з інформаційної діяльності / А. Пелещишин, М. Комова, Н. Вовк // Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ ст.: матеріалм ІХ Міжнародної науково-практичної конференції, Одеса 08-10 вересня 2016. – Полтава: Сімон, 2016. – С. 196-202.
3. Про вищу освіту : Закон України [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
4. Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти : Постанова КМ України від 29 квітня 2015 р. № 266 [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/266-2015-%D0%BF
5. Положення про організацію освітнього процесу в Національному університеті «Львівська політехніка» [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.lp.edu.ua/sites/default/files/attach/2016/1910/polozhennya_pro_osvitniy_proces_lvivskoyi_politehniky_0.pdf
Методи і критерії оцінювання:
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмова форма (100%)