Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Іміджеві стратегії
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 6.029.00.M.79
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.і.н., доцент Химиця Н.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
В результаті вивчення дисципліни "Іміджеві стратегії" студент повинен знати:
• базові поняття іміджелогії, розвиток теорії іміджелогії, основні категорії та інструментарій іміджелогії;
• складові «Я-концепції»; основи конструктивного вирішення конфліктних ситуацій;
• сутність і зміст PR, принципи та функції PR;
• методи, що використовують для дослідження корпоративного іміджу базисного PR-суб'єкта;
• методи роботи з цільовими аудиторіями;
• іміджеформуючі якості керівника.
• базові поняття іміджелогії, розвиток теорії іміджелогії, основні категорії та інструментарій іміджелогії;
• складові «Я-концепції»; основи конструктивного вирішення конфліктних ситуацій;
• сутність і зміст PR, принципи та функції PR;
• методи, що використовують для дослідження корпоративного іміджу базисного PR-суб'єкта;
• методи роботи з цільовими аудиторіями;
• іміджеформуючі якості керівника.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Ділова комунікація
• Гуманізація інформаційного обміну
• Маркетинг інформаційних продуктів та послуг
• Кадровий менеджмент
• Гуманізація інформаційного обміну
• Маркетинг інформаційних продуктів та послуг
• Кадровий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні основи іміджелогії та PR-технології. Класифікація іміджевих стратегій. Інструментарій та засоби іміджелогії. Конфліктологія. Технології вирішення конфліктних ситуацій як складові іміджу. Підприємницька іміджелогія. Імідж організації. Імідж лідера.
Рекомендована література:
1. Почепцов Г. Г. Имиджелогия / Г. Г. Почепцов. – М.: Релф-бук, К. : «Ваклер», 2004.
–576с.
2. Шепель В. М. Имиджелогия. Как нравится людям / В. М. Шепель. – М. : Народное
образование, 2002.
3. Кузин Ф. А. Современный имидж делового человека, бизнесмена, политика / Ф. А.
Кузин. – М.: Ось-89, 2016. – 512с.
4. Морган Г. Имидж организации: Восемь моделей организационного развития / Г.
Морган. – М.: Вершина, 2016. – 416с.
5. Берд П. Продай себя! Тактика современного Вашего имиджа / П.Берд; пер. с англ.
Т.А.Сиваковой. – 2-е изд. – Минск, Амалфея, 2014. – 208 с.
–576с.
2. Шепель В. М. Имиджелогия. Как нравится людям / В. М. Шепель. – М. : Народное
образование, 2002.
3. Кузин Ф. А. Современный имидж делового человека, бизнесмена, политика / Ф. А.
Кузин. – М.: Ось-89, 2016. – 512с.
4. Морган Г. Имидж организации: Восемь моделей организационного развития / Г.
Морган. – М.: Вершина, 2016. – 416с.
5. Берд П. Продай себя! Тактика современного Вашего имиджа / П.Берд; пер. с англ.
Т.А.Сиваковой. – 2-е изд. – Минск, Амалфея, 2014. – 208 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)