Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Антигноблення у соціальній роботі

Спеціальність: Соціальна робота
Код дисципліни: 6.231.00.M.49
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: асистент Когут В.І
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
• Знати: теоретичні основи законодавства з прав людини, теорії соціальних проблем,
• гноблення і його вплив, практики антигноблення.
• уміти: вивчати та аналізувати навчальну, методичну та додаткову літературу; дати означення
• основним поняттям курсу; визначати складові гноблення на різних рівнях; аналізувати та
• синтезувати отримані знання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: Основи правових знань, Соціальна політика України
Короткий зміст навчальної програми:
Визначення прав людини. Внутрішнє і міжнародне законодавство з прав людини. Права людини в різних політичних/економічних системах. Перспективи порядку та конфлікту. Теорії виникнення соціальних проблем. Визначена гноблення/утиску. Рівні гноблення: особистий, культуральний, структурний. Динаміка і форми гноблення. Засвоєне гноблення і його вплив. Практики антигнобленя на особистому, культуральному і структурному рівнях.
Рекомендована література:
1. Права людини в Україні. Інформаційно-аналітичний бюлетень українсько-американського бюро захисту прав людини. Випуск 18. — Київ, 1996-1997. ? 200 с. 5.
2. Соціальна робота: В. З ч.-К: — Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2004. — Ч. 1: Основи соціальної роботи. ? 178 с. 6.
3. Лоренц, Уолтер. Социальная работа в изменяющейся Европе. Асоціаація психіатрів України Амстердам — Київ 1997, 199 с. 7. Мullalу, ВоЬ (2002). СhаІІепgіпg оррrеssіоп: А сritiсаІ sосіаl work аррrоасh.Don Mills: Оxford universitet pres. 232 р.
4. Загальна декларація прав людини.
5. Конституція України 3. Наше право: освітньо-правові матеріали. — Львів: ЗЦ «Жіночі перспективи», ЦППД «Сім». ? 2002, 171с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (40%): Включає проведення студентами презентація на вибрану тему, та роботу на заняттях
• Підсумковий тест– 60%