Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Кількісний та якісний аналіз в соціальній роботі

Спеціальність: Соціальне забезпечення
Код дисципліни: 6.232.01.E.73
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: проф. Климанська Лариса Дмитрівна асистент Яцишин Уляна Володимирівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання:
ПР1.4
Критично оцінювати отримані результати, опрацьовувати та аргументовано захищати прийняті рішення на основі фактичних / емпіричних даних практики;

ПР1.6
Застосовувати свої знання та розуміння для здійснення професійної діяльності у сфері соціального забезпечення, спрямованої на соціально – економічні зміни;

ПР1.8
Надавати об’єктивну фахову інформацію центральним та місцевим органам державної влади, місцевого самоуправління, громадським організаціям з питань соціального розвитку, формування і оцінювання послуг соціального забезпечення, соціальної політики;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Загальна соціологія
Основи наукових досліджень соціальних проблем
Методологія та методи соціальних досліджень;
Моніторинг і оцінювання соціальних проектів

Короткий зміст навчальної програми:
Теоретико-методологічні засади кількісних методів соціальних досліджень. Вимірювання в соціальному дослідженні. Вибірковий метод. Процедури концептуалізації та операціоналізації. Методологічні, методичні та процедурні засади методів опитування в дослідженні. Метод анкетування. Метод інтерв'ю. Метод контент-аналізу документів. Метод спостереження. Метод експерименту. Якісні методи. Логіка якісного дослідження. Якісне інтерв'ю. Індивідуальне глибинне інтерв'ю. Фокус-групове інтерв'ю. Робота з текстом інтерв'ю. Коди і кодування. Види аналізу даних. Етичні питання дослідження. Представлення даних дослідження.
Рекомендована література:
Кількісні та якісні методи збору інформації у соціальних дослідженнях./ Гілета О.П., Климанська Л.Д., Козак М.Я, Савчинський Р.О. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 167 с.;
- Левицький Ч. Методологічні проблеми кількісного та якісного аналізу в педагогічних дослідженнях/ Ч.Левицький// PROFESSIONAL EDUCATION: methodology, theory and technologies • 2 – 2015 – С.5-20;
Паніна Н.В. Технологія соціологічного дослідження. – К.: Наук. думка, 1995. –145 с.
Семенова В. В. Введение в гуманистическую социологию. - М., 1998.
Якісні дослідження у соціологічних практиках: Навчальний посібник/ За ред.. Н.Костенко, Л.Скокової. – К.: Інститут соціології НАНУ, 2009. – 400 с.
Методи і критерії оцінювання:
• виконання індивідуальних практичних робіт; завдання з написання програми емпіричного дослідження (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма