Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності

Спеціальність: Соціальне забезпечення
Код дисципліни: 6.232.02.E.85
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: професор Климанська Л.Д.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
ПР2.7
Здатність у комунікаціях обстоювати патріотичну державницьку позицію;

ПР2.10
Здатність до використання різноманітних методів для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях;

ПР2.11
Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати рішення;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Гуманітарно-соціальний розвиток суспільства
Державне регулювання соціальної сфери
Моніторинг і оцінювання соціальних проектів
Короткий зміст навчальної програми:
Комунікація: поняття, аксіоми, моделі. Сприйняття інформації: етапи і особливості; Універсальний комунікативний ланцюг і можливості інтервенції. Вплив: теоретичні і практичні проблеми. Соціальні контакти і соціальна взаємодія. Мішені комунікативного впливу.Культура професійного спілкування; професійне спілкування як реалізація індивідуальних творчих здібностей спеціаліста, умови та шляхи розвитку культури професійного спілкування соціального працівника.
Рекомендована література:
1. Берестенко О. Г.Культура професійного спілкування : навч.-метод. посіб. для студ. ден. та заоч. форм навчання всіх спец. гума-ніт. профілю– Луганськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2013. – 299 с.
2. Климанська Л.Д. Зв’язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації:навчальний посібник/ Л.Д.Климанська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 164 с.
3. Педагогічна майстерніс: підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамушенко, І. Ф. Кривонос та ін., за ред. І. А. Зязюна. –– К.: Вища шк.,2004. – 422 с.
4. Харченко С. Я. Професійна етика соціального педагога : навч.-метод. посіб. / С. Я. Харченко, Н. П. Краснова, Л. П. Харченко. – Луганськ : ЛНУ імені Тараса Шевченка, 2009. – 564 с.
Методи і критерії оцінювання:
лекції, семінарські заняття, самостійна робота

• Усне опитування, реферат (40%).
• Підсумковий контроль(залік) -60%