Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Системи управління якістю в соціальному забезпеченні
Спеціальність: Соціальне забезпечення
Код дисципліни: 6.232.02.E.75
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: ст. викладач Гілета Оксана Петрівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати: сутність категорії “якість”; оснoвні етапи розвитку теорії і практики менеджменту якості; стандарти якості; європейський досвід управління якістю; фактори, що впливають на якість послуг з соціального забезпечення; технологію документування процесів; основні вимоги до підготовки персоналу у системі управління якістю в соціальному забезпеченні.
• уміти: критично аналізувати основні етапи розвитку теорії і практики менеджменту якості в соціальному забезпеченні; адаптувати та застосовувати концептуальні ідеї європейського досвіду; створювати системи управління якістю у соціальних закладах. Розробляти і впроваджувати системи моніторингу.
• уміти: критично аналізувати основні етапи розвитку теорії і практики менеджменту якості в соціальному забезпеченні; адаптувати та застосовувати концептуальні ідеї європейського досвіду; створювати системи управління якістю у соціальних закладах. Розробляти і впроваджувати системи моніторингу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Система соціального захисту в Україні
• Теорія, історія і практика соціального забезпечення
• Теорія, історія і практика соціального забезпечення
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність категорії “якість”. Загальнотеоретичні засади визначення якості. Основні етапи розвитку теорії і практики менеджменту якості в соціальному забезпеченні. Основні положення концепції якості.Стандарти. Концептуальні ідеї європейського досвіду. Фактори, що впливають на якість соціального забезпечення. Створення системи управління якістю у соціальних закладах. Методи забезпечення та поліпшення якості соціального забезпечення. Сутність моніторингу як складової системи управління якістю в соціальних закладах. Підготовка персоналу у системі управління якістю соціального забезпечення.
Рекомендована література:
• Сич Т.В. Управління якістю соціальних послуг : [навч. посібник для магістрантів спец. „Управління соціальним закладом”] / Т.В. Сич; Держ. закл. „ЛНУ імені Тараса Шевченка”. – Х : ООО „Цифра принт”, 2016. – 252 с.
• Шаповал М. І. Менеджмент якості : підручник / М. І. Шаповал. – 3-тє вид., випр. і доп. – К. : „Знання” : КОО, 2007. – 471 с.
• Момот О.І. Менеджмент якості та елементи системи якості.: Навч. посібник / О. І. Момот. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 368 с.
• Шаповал М. І. Менеджмент якості : підручник / М. І. Шаповал. – 3-тє вид., випр. і доп. – К. : „Знання” : КОО, 2007. – 471 с.
• Момот О.І. Менеджмент якості та елементи системи якості.: Навч. посібник / О. І. Момот. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 368 с.
Методи і критерії оцінювання:
• виконання індивідуальних практичних робіт; участь в дискусіях; презентації (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)