Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Іноземна мова спеціальності, частина 1

Спеціальність: Міжнародні відносини
Код дисципліни: 6.291.01.E.77
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: Закаулова Ю.В., Гавран М.І.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• розуміти основні ідеї та розпізнавати відповідну інформацію в ході обговорень, презентацій, телефонних розмов за знайомими темами, які пов’язані з навчанням та спеціальністю
• розуміти загальний зміст та суттєві деталі в автентичних радіо-та телепередачах, за загальною академічною та професійною тематикою
• розуміти нескладні повідомлення та інструкції в академічному та професійному середовищі
• розуміти намір мовця та комунікативні наслідки його висловлювання
визначати позицію та точку зору мовця
• надавати аргументи відносно знайомих тем в академічному та професійному житті (напр., в співбесіді, дискусіях)
• висловлювати думки щодо загального та фактичного змісту в автентичних радіо - та телевізійних програм, пов’язаних з загальною академічною та професійною сферами
• реагувати на оголошення, нескладні повідомлення та інструкції в знайомому академічному та професійному середовищах
• адекватно реагувати на позицію/точку зору співбесідника
• виступати з підготовленими індивідуальними презентаціями за темами знайомого студенту академічного та професійного контекстів
• розуміти автентичні тексти, пов’язані з навчанням та спеціальністю, з підручників, газет, популярних та спеціалізованих журналів та Інтернет джерел
• визначати позицію та точки зору в автентичних текстах, пов’язаних з навчанням та спеціальністю
• розуміти намір автора письмового тексту і комунікативні наслідки висловлювання (напр., оголошень, листів, електронних повідомлень тощо)
• розуміти деталі у нескладних рекламних матеріалах, інструкціях, специфікаціях (напр., стосовно функціонування пристроїв/обладнання)
• розуміти автентичну академічну та професійну кореспонденцію (напр., листи, факси, електронні повідомлення тощо)
• писати зрозумілі тексти різного спрямування, пов’язані з особистою та професійною сферами (напр., заяву)
• знаходити конкретну інформацію, пов’язану з процесом або предметом навчання, користуючись для цього бібліотечним каталогом, сторінкою змісту або покажчиком, довідниками, словниками та Інтернетом
• запитувати для отримання суттєво важливої інформації, пов’язаної з навчанням або спеціальністю
• прогнозувати інформацію, користуючись для цього "ключами", напр., заголовками, підзаголовками, ім’ям автора та ін.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: - Рівень знань -В1+

Кореквізити: Українська мова за професійним спрямуванням
Короткий зміст навчальної програми:
Глобалізація. Переваги та недоліки глобалізації. Глобальне суспільство та міграція.Національна держава. Поняття нації та держави. Державна система. Національність./ Міжнародні організації. Урядові та неурядові міжнародні організації. Прибуткові та непрнибуткові міжнародні організації. Права людини. Декларація прав людини. Організації, що боряться за права людини.
Рекомендована література:
1. Карамишева Р.Д. Іноземна мова професійного спрямування (англійська для фахівців з міжнародних відносин) : навч. посібник / Р.Д. Карамишева, І.Д. Карамишева, Н.В. Мукан, Я.Б.Турчин; за ред. Н.В. Мукан, Я.Б. Турчин. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. - 248 с.
2. Foley M., Hall D. Advanced Learner’s Grammar. - Longman, 2006. – 384 p.
3. Hewings M. Advanced Grammar in Use. – Cambridge University Press, 1999. – 340 p.
4. Alexander L.G. Longman English Grammar Practice for Intermediate Students. – Longman, 1998. – 296 p.
5. Dooley J., Evans V. Grammarway 4. – Express Publishing, 1999. – 278 p.
6. McCasthy M., F.O’Dell. English vocabulary in use. Cambridge University press,1994.
7. Radford A. Syntax: a minimalist introduction. Cambridge: Cambridge University Press, 1997. – 285 p.
8. Reznik R. V., Sorokina S., Kazaritskaya T. A. A grammar of modern English usage. М.: Флинта; Наука, 1996. – 688 с.
9. Sharman E. Across Cultures. – Longman, Pearson Education Limited, 2004. – 160 p.
10. Swan M. Practical English Usage. - OUP, 2005. – 658 p.
11. Thomson A.J., Martinet A.V. A Practical English Grammar (Fourth edition). – Oxford University Press, 2007. - 383 p.
12. Thomson A.J., Martinet A.V. A Practical English Grammar: Exercises 1 (Third edition). – Oxford University Press, 2007. – 181 p.
13. Зарума О. Р., Михайленко Н. О., Сащин О. М., Тхоровська С. В. Практичний курс англійської мови: Підручник/За редакцією О. Р. Заруми. – Вінниця: Нова Книга, 2008. – 552 с.
14. Academic vocabulary. Academic words. Fourth edition. Amy E. Olsen. Pearson Education incorporated, 2010. Destination B1. 15. Grammar and Vocabulary with answer key. Malcolm Mann, Steve Taylore-Knowles. Macmillan press.
15. Amos Julie-Ann. Pass that job interview.–Oxford: How to books, 2009.– 92 p.
16. Azar, B.S (1999) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education. – 437 p.
17. Bly Robert W. Letter Writing Handbook. Webster’s New World. – Indiana: Wiley Publishing, Inc., 2004. – 603 p.
18. Brieger N., Comfort J. (1992) Language Reference for Business English. Prentice Hall International.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. Контрольна робота.

Підсумковий контроль: диференційований залік.



Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК) Разом за Дисципліну-100
Аудиторна робота 70
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Контрольна робота 1 25
Індивідуальне письмове завдання 25
Самостійна робота 30
Виконання вправ з підручника. 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5
Монологічне мовлення 5
Діалогічне мовлення 5

Іноземна мова спеціальності, частина 1

Спеціальність: Міжнародні відносини
Код дисципліни: 6.291.01.E.102
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: Закаулова Ю.В., Гавран М.І.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• розуміти основні ідеї та розпізнавати відповідну інформацію в ході обговорень, презентацій, телефонних розмов за знайомими темами, які пов’язані з навчанням та спеціальністю
• розуміти загальний зміст та суттєві деталі в автентичних радіо-та телепередачах, за загальною академічною та професійною тематикою
• розуміти нескладні повідомлення та інструкції в академічному та професійному середовищі
• розуміти намір мовця та комунікативні наслідки його висловлювання
визначати позицію та точку зору мовця
• надавати аргументи відносно знайомих тем в академічному та професійному житті (напр., в співбесіді, дискусіях)
• висловлювати думки щодо загального та фактичного змісту в автентичних радіо - та телевізійних програм, пов’язаних з загальною академічною та професійною сферами
• реагувати на оголошення, нескладні повідомлення та інструкції в знайомому академічному та професійному середовищах
• адекватно реагувати на позицію/точку зору співбесідника
• виступати з підготовленими індивідуальними презентаціями за темами знайомого студенту академічного та професійного контекстів
• розуміти автентичні тексти, пов’язані з навчанням та спеціальністю, з підручників, газет, популярних та спеціалізованих журналів та Інтернет джерел
• визначати позицію та точки зору в автентичних текстах, пов’язаних з навчанням та спеціальністю
• розуміти намір автора письмового тексту і комунікативні наслідки висловлювання (напр., оголошень, листів, електронних повідомлень тощо)
• розуміти деталі у нескладних рекламних матеріалах, інструкціях, специфікаціях (напр., стосовно функціонування пристроїв/обладнання)
• розуміти автентичну академічну та професійну кореспонденцію (напр., листи, факси, електронні повідомлення тощо)
• писати зрозумілі тексти різного спрямування, пов’язані з особистою та професійною сферами (напр., заяву)
• знаходити конкретну інформацію, пов’язану з процесом або предметом навчання, користуючись для цього бібліотечним каталогом, сторінкою змісту або покажчиком, довідниками, словниками та Інтернетом
• запитувати для отримання суттєво важливої інформації, пов’язаної з навчанням або спеціальністю
• прогнозувати інформацію, користуючись для цього "ключами", напр., заголовками, підзаголовками, ім’ям автора та ін.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: - Рівень знань -В1+

Кореквізити: Українська мова за професійним спрямуванням
Короткий зміст навчальної програми:
Глобалізація. Переваги та недоліки глобалізації. Глобальне суспільство та міграція.Національна держава. Поняття нації та держави. Державна система. Національність./ Міжнародні організації. Урядові та неурядові міжнародні організації. Прибуткові та непрнибуткові міжнародні організації. Права людини. Декларація прав людини. Організації, що боряться за права людини.
Рекомендована література:
1. Карамишева Р.Д. Іноземна мова професійного спрямування (англійська для фахівців з міжнародних відносин) : навч. посібник / Р.Д. Карамишева, І.Д. Карамишева, Н.В. Мукан, Я.Б.Турчин; за ред. Н.В. Мукан, Я.Б. Турчин. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. - 248 с.
2. Foley M., Hall D. Advanced Learner’s Grammar. - Longman, 2006. – 384 p.
3. Hewings M. Advanced Grammar in Use. – Cambridge University Press, 1999. – 340 p.
4. Alexander L.G. Longman English Grammar Practice for Intermediate Students. – Longman, 1998. – 296 p.
5. Dooley J., Evans V. Grammarway 4. – Express Publishing, 1999. – 278 p.
6. McCasthy M., F.O’Dell. English vocabulary in use. Cambridge University press,1994.
7. Radford A. Syntax: a minimalist introduction. Cambridge: Cambridge University Press, 1997. – 285 p.
8. Reznik R. V., Sorokina S., Kazaritskaya T. A. A grammar of modern English usage. М.: Флинта; Наука, 1996. – 688 с.
9. Sharman E. Across Cultures. – Longman, Pearson Education Limited, 2004. – 160 p.
10. Swan M. Practical English Usage. - OUP, 2005. – 658 p.
11. Thomson A.J., Martinet A.V. A Practical English Grammar (Fourth edition). – Oxford University Press, 2007. - 383 p.
12. Thomson A.J., Martinet A.V. A Practical English Grammar: Exercises 1 (Third edition). – Oxford University Press, 2007. – 181 p.
13. Зарума О. Р., Михайленко Н. О., Сащин О. М., Тхоровська С. В. Практичний курс англійської мови: Підручник/За редакцією О. Р. Заруми. – Вінниця: Нова Книга, 2008. – 552 с.
14. Academic vocabulary. Academic words. Fourth edition. Amy E. Olsen. Pearson Education incorporated, 2010. Destination B1. 15. Grammar and Vocabulary with answer key. Malcolm Mann, Steve Taylore-Knowles. Macmillan press.
15. Amos Julie-Ann. Pass that job interview.–Oxford: How to books, 2009.– 92 p.
16. Azar, B.S (1999) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education. – 437 p.
17. Bly Robert W. Letter Writing Handbook. Webster’s New World. – Indiana: Wiley Publishing, Inc., 2004. – 603 p.
18. Brieger N., Comfort J. (1992) Language Reference for Business English. Prentice Hall International.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. Контрольна робота.

Підсумковий контроль: диференційований залік.



Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК) Разом за Дисципліну-100
Аудиторна робота 70
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Контрольна робота 1 25
Індивідуальне письмове завдання 25
Самостійна робота 30
Виконання вправ з підручника. 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5
Монологічне мовлення 5
Діалогічне мовлення 5