Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Електронна демократія

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.M.14
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: доцент Сєров Юрій Олегович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• Знання основних понять електронної демократії;
• Уміння використовувати форуми та блоги у державному управлінні.
• Уміння проводити соціальні акції в онлайн середовищах комунікації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Інтернет-технології опрацювання консолідованих документних ресурсів
• Сучасні технології управлінського документообігу
Короткий зміст навчальної програми:
Основні поняття електронної демократії. Форуми та блоги. Використання форумів та блогів у державному управлінні. Особистість у інформаційному просторі. Соціальні мережі. Соціальні акції в глобальних мережах. Вікіпедія як форма електронної демократії.
Рекомендована література:
1. Електронне урядування та електронна демократія: навч. посіб.: у 15 ч. / за заг. ред. А.І. Семенченка, В.М. Дрешпака. – К., 2017. Частина 3: Електронна демократія: основи та стратегії реалізації / [Н.В. Грицяк, А.І. Семенченко, І.Б. Жиляєв]. – К.: ФОП Москаленко О. М., 2017. – 84 с.
2. Кандзюба, С. П., Матвійчук, Р. М., Сидорович, Я. М., & Мусієнко, П. М. (2019). Електронне урядування та електронна демократія. 63с.
3. А. О. Азарова, Л. М. Ткачук, Л. О. Нікіфорова, А. А. Шиян, Ю. В. Міронова, О. М. Хошаба, М. І. Небава . Публічне управління та адміністрування : навчальний посібник / [А. О. Азарова, Л. М. Ткачук, Л. О. Нікіфорова та ін.]. – Вінниця : ВНТУ, 2019. – 181 с.
4. Okunovska, Y. (2019). Вплив е-демократії на суспільний розвиток України. Наука, освіта, суспільство: реалії, виклики, перспективи, 38-40.
5. We the People (petitioning system) [Електронний ресурс]. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://petitions.whitehouse.gov/.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%);
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%).