Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Іміджелогія

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.M.15
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: доцент Химиця Наталія Олексіївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
знати:
• здатність застосувати знання та практичні навички з професійно-орієнтованих навчальних дисциплін з інформаційної справи в екстремальних умовах;
• застосовувати знання основ менеджменту та маркетингу.
вміти:
• впроваджувати нові аспекти розв’язування завдань синтезу та аналізу в системах, які характерні обраній спеціалізації;
• системно розвивати та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей;
• ефективно здійснювати керівництво колективом із досягнення поставлених завдань;
• застосовувати теоретичні та практичні вміння у прийнятті рішень для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів;
• застосовувати навички щодо проведення експериментальних досліджень за професійною тематикою;
• уміння спілкуватись, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською);
• здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях;
• здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення;
• здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Ділова комунікація
• Маркетинг інформаційних продуктів та послуг
• Гуманізація інформаційного обміну
• Кадровий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми:
Іміджеологія як наука. Поняття «імідж»: семантична та історична довідка. Структура іміджу та його основні складові. Іміджеві методики і технології. Особистий та колективний імідж. Корпоративний імідж та особливості його використання. Ефективний діловий імідж.
Рекомендована література:
1. Кузин Ф. А. Современный имидж делового человека, бизнесмена, политика / Ф. А.Кузин. – М.: Ось-89, 2016. – 512с.
2. Морган Г. Имидж организации: Восемь моделей организационного развития / Г.Морган. – М.: Вершина, 2016. – 416с.
3. Химиця Н.О., Морушко О.О. Ділова комунікація : навч. посібник / Н.О. Химиця, О.О. Морушко. – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2016. – 224 с. – (Серія «Документація та інформація»).
4. Морушко О.О., Химиця Н.О. Гуманізація інформаційного обміну : навч. посібник / О.О. Морушко, Н.О. Химиця – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2017. – 224 с. – (Серія «Документація та інформація»). для бакалаврів.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (50%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмова форма (50%).