Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Електронні послуги

Спеціальність: Консолідована інформація
Код дисципліни: 7.124.02.M.21
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Голощук Р.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати поняття та класифікацію електронних послуг, основні засади організації систем електронного документообігу й планування, концептуальні засади та базові означення процесів електронного навчання;
розуміти й розв’язувати проблеми та задачі організації електронних послуг;
проводити дослідження в галузі вибору електронних послуг у сфері торгівлі;
застосовувати методи і засоби організації електронних послуг в середовищі Web 2.0;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Сучасне програмне забезпечення
Основи інформаційних технологій
Короткий зміст навчальної програми:
Базові технології надання електронних послуг та послуг передавання інформації. Інтернет для користувачів. Послуги електронної пошти. Системи обміну миттєвими повідомленнями. Системи електронного документообігу та планування. Послуги електронного навчання. Послуги електронної комерції
Рекомендована література:
1. Андрухів А. І. Електронні послуги в бібліотечній справі : навч. посібник / А. І. Андрухів, Р. О. Голощук, М. Б. Сокіл. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 136 с. – (Серія “Інформація. Комунікація. Документація” ; вип. 8).
2. Інформаційні ресурси. Словник законодавчої та стандартизованої термінології / Нац. акад. пед. наук України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського ; [уклад.: П. І. Рогова, Я. О. Чепуренко, С. М. Зозуля, І. Г. Лобановська]. – Київ : [Нілан-ЛТД], 2012. – 283 с.
3. Позиціонування сайтів у глобальному інформаційному середовищі: Монографія / А.М. Пелещишин. – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – 260 с.
Методи і критерії оцінювання:
письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%) підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)