Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Мовні технології документаційного забезпечення
Спеціальність: Консолідована інформація
Код дисципліни: 7.124.02.M.18
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Тимовчак-Максимець О.Ю.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Розуміння лексичних, семантичних та синтаксичних принципів упорядкування текстів,
• Знання принципів форматування та структурування текстів службових документів;
• Знання принципів використання географічних інформаційних систем для вирішення професійних завдань.
• Знання принципів форматування та структурування текстів службових документів;
• Знання принципів використання географічних інформаційних систем для вирішення професійних завдань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Лінгвістичні методи опрацювання консолідованої інформації
Короткий зміст навчальної програми:
Текст як основа документа. Загальні вимоги до створення тексту службового документа. Композиція тексту службових документів. Змістова композиція тексту. Лінгвістична композиція. Поняття про конектори. Архітектоніка тексту. Графічно-шрифтове оформлення службових документів.
Рекомендована література:
1. Автоматическая обработка текстов на естественном языке и компьютерная лингвистика : учеб. пособие / Е. И. Большакова, Э. С. Клышинский, Д.В. Ландэ, А. А. Носков, О. В. Пескова, Е. В. Ягунова. — М. : МИЭМ, 2011. — 272 с.
2. Кушнаренко Н.М. Наукова обробка документів. Навчальний посібник / Н. М. Кушнаренко, В. К. Удалова. – Харків, 2006. – 334 c.
3. Feldman R.,Sanger J. The Text Mining Handbook: Advanced Approaches in Analyzing Unstructured Data. Cambridge University Press - 2006. - 422 p.
2. Кушнаренко Н.М. Наукова обробка документів. Навчальний посібник / Н. М. Кушнаренко, В. К. Удалова. – Харків, 2006. – 334 c.
3. Feldman R.,Sanger J. The Text Mining Handbook: Advanced Approaches in Analyzing Unstructured Data. Cambridge University Press - 2006. - 422 p.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%);
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%).
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%).