Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методика навчання економіки: дидактичне проектування
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.E.55
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: к.е.н., доц. Мороз Людмила Іванівна.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати базові положення та категорії методики навчання економіки, історію методики навчання економіки;
• знати особливості економічних знань як предмета навчання;
• знати теорію формування особливості планування та організації навчально-виховного процесу викладання економіки;
• вміти визначати цілі, зміст, методи, принципи і прийоми навчання економіки в залежності від типу навчального закладу;
• вміти планувати та організовувати навчально-виховний процес на заняттях економіки;
• вміти визначати поняття економіка та економічні знання;
• вміти формувати сучасне економічне та педагогічне мислення шляхом засвоєння категоріального апарату та концептуальних положень з економіки, психології та методики викладання економіки;
• вміти підбирати та використовувати вправи та практичні завдання для формування в учнів чи студентів професійної компетенції за спрямуванням економіки.
• знати особливості економічних знань як предмета навчання;
• знати теорію формування особливості планування та організації навчально-виховного процесу викладання економіки;
• вміти визначати цілі, зміст, методи, принципи і прийоми навчання економіки в залежності від типу навчального закладу;
• вміти планувати та організовувати навчально-виховний процес на заняттях економіки;
• вміти визначати поняття економіка та економічні знання;
• вміти формувати сучасне економічне та педагогічне мислення шляхом засвоєння категоріального апарату та концептуальних положень з економіки, психології та методики викладання економіки;
• вміти підбирати та використовувати вправи та практичні завдання для формування в учнів чи студентів професійної компетенції за спрямуванням економіки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Загальна педагогіка.
• Основи економіки.
• Методика навчання економіки: дидактичне проектування.
• Основи економіки.
• Методика навчання економіки: дидактичне проектування.
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретична база методики викладання економіки. Складові економічної компетенції. Організація та забезпечення процесу навчання економіки. Типологія вправ для вивчення економіки. Типологія занять з економіки.
Рекомендована література:
1. Балягіна І.А. Методика викладання економіки: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. /І.А. Балягіна, М.А. Богорад, Г.О. Ковальчук. –К.: КНЕУ, 2006. – 341 с. 2. Аксьонова О.В. Методика викладання економічних дисциплін: Навч. посіб. /О.В. Аксьонова. – К.: КНЕУ, 2006. – 708 с. 3. Хейне П. Экономический образ мышления: Пер. с англ. /П. Хейне. – М.: Дело, 1992. 4. Смолюк І.О. Технологія економічної освіти / І.О. Смолюк. – Луцьк: ЦБС, 1997. - 104 с. 5. Ковальчук Г.О. Контрольні завдання з економіки: Навч. посібник / Г.О. Ковальчук. – К.: ТОВ «Кадри», 2002. – 272 с. 6. Падалка О.С. Педагогічні технології: Навч. посібник для вузів / О.С. Падалка, А.С. Нісімчук, І.О. Смолюк, О.Т. Шпак. – К.: «Українська енциклопедія» ім. М.П. Бажана, 1995. – 253 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмова робота (80%);
• усний захист (20%)
• усний захист (20%)
Методика навчання економіки: дидактичне проектування (курсова робота)
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.E.57
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: к.е.н., доц. Мороз Людмила Іванівна.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати базові положення та категорії методики навчання економіки, історію методики навчання економіки;
• знати особливості економічних знань як предмета навчання;
• знати теорію формування особливості планування та організації навчально-виховного процесу викладання економіки;
• вміти визначати цілі, зміст, методи, принципи і прийоми навчання економіки в залежності від типу навчального закладу;
• вміти планувати та організовувати навчально-виховний процес на заняттях економіки;
• вміти визначати поняття економіка та економічні знання;
• вміти формувати сучасне економічне та педагогічне мислення шляхом засвоєння категоріального апарату та концептуальних положень з економіки, психології та методики викладання економіки;
• вміти підбирати та використовувати вправи та практичні завдання для формування в учнів чи студентів професійної компетенції за спрямуванням економіки.
• знати особливості економічних знань як предмета навчання;
• знати теорію формування особливості планування та організації навчально-виховного процесу викладання економіки;
• вміти визначати цілі, зміст, методи, принципи і прийоми навчання економіки в залежності від типу навчального закладу;
• вміти планувати та організовувати навчально-виховний процес на заняттях економіки;
• вміти визначати поняття економіка та економічні знання;
• вміти формувати сучасне економічне та педагогічне мислення шляхом засвоєння категоріального апарату та концептуальних положень з економіки, психології та методики викладання економіки;
• вміти підбирати та використовувати вправи та практичні завдання для формування в учнів чи студентів професійної компетенції за спрямуванням економіки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Загальна педагогіка.
• Основи економіки.
• Методика навчання економіки: дидактичне проектування.
• Основи економіки.
• Методика навчання економіки: дидактичне проектування.
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретична база методики викладання економіки. Складові економічної компетенції. Організація та забезпечення процесу навчання економіки. Типологія вправ для вивчення економіки. Типологія занять з економіки.
Рекомендована література:
1. Балягіна І.А. Методика викладання економіки: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. /І.А. Балягіна, М.А. Богорад, Г.О. Ковальчук. –К.: КНЕУ, 2006. – 341 с. 2. Аксьонова О.В. Методика викладання економічних дисциплін: Навч. посіб. /О.В. Аксьонова. – К.: КНЕУ, 2006. – 708 с. 3. Хейне П. Экономический образ мышления: Пер. с англ. /П. Хейне. – М.: Дело, 1992. 4. Смолюк І.О. Технологія економічної освіти / І.О. Смолюк. – Луцьк: ЦБС, 1997. - 104 с. 5. Ковальчук Г.О. Контрольні завдання з економіки: Навч. посібник / Г.О. Ковальчук. – К.: ТОВ «Кадри», 2002. – 272 с. 6. Падалка О.С. Педагогічні технології: Навч. посібник для вузів / О.С. Падалка, А.С. Нісімчук, І.О. Смолюк, О.Т. Шпак. – К.: «Українська енциклопедія» ім. М.П. Бажана, 1995. – 253 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмова робота (80%);
• усний захист (20%)
• усний захист (20%)