Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Методика викладання обліково-економічних дисциплін: інноваційні технології

Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.E.64
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: д.е.н., проф. Яремко Ігор Йосафатович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
- знати інноваційну методику організації навчання у вищому навчальному закладі з урахуванням завдань специфіки викладання облікових дисциплін;
- вміти готувати та проводити лекційні та практичні заняття зі студентами, які вивчають облікові дисципліни з використанням інноваційних технологій
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Методика викладання обліково-економічних дисциплін: дидактичне проектування
Короткий зміст навчальної програми:
Суть та значення інноваційних технологій в методиці викладання обліково-економічних дисциплін. Специфіка методики та управління процесом інноваційних технологій викладання економічних дисциплін у вищих навчальних закладах. Основні проблеми, особливості, сучасні інноваційні технології навчання, діагностика навчально-пізнавальної діяльності і керівництво науково-пошуковою роботою. Інноваційні напрями організації лекційного фонду для вивчення обліково-економічних дисциплін. Прикладне застосування інноваційного інструментарію при вирішуванні задач з подання матеріалу з предметної сфери знань.
Рекомендована література:
1. Найдьонов І.М. Викладання фінансово-економічних дисциплін: методика, технологія, управління / І.М. Найдьонов . – К.: Центр учбової літератури, 2017 . - 432 с.
2. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи. / С.С. Вітвицька. – К.: ЦНЛ, 2003. – 314
3. Аксьонова О.В. Методика викладання економіки / О.В. Аксьонова . – К.: КНЕУ, 1998. – 280 с.
4. Вербило О.Ф. Методика преподавания бухгалтерского учета / О.Ф Вербило. – К.: УСХА, 1992. – 216 с.
5. Жихор Е.Б. Сучасні підходи до викладання бухгалтерського обліку / Е.Б. Жихор, А. Ю. Медведев. - К.: ХДЕУ, 2009. – 306 с.
6. Ковальчук Г.О. Активізація навчання в економічній освіті. – К.: КНЕУ, 1999. – 198 с.
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль (30%): усне опитування, робота на практичному занятті;
- Підсумковий контроль (70%): екзамен (письмова та усна компонента).