Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Сучасний урок професійного навчання
Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни: 7.073.14.E.43
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Сікорський Петро Іванович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
обирати тему курсової роботи, укладати план, підбирати необхідну літературу, опрацьовуючи її, добирати необхідні цитати, вміти аналізувати опрацьовану літературу і теоретично досліджувати основні елементи теми, висувати нові ідеї заданої проблеми і укладати програму дослідження, організовувати констатувальні та формувальні експерименти, використовувати апарат математичної статистики для обробки результатів, узагальнювати і систематизувати їх, робити висновки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Педагогіка управління. 2. Психопедагогіка управління.
Короткий зміст навчальної програми:
Основні принципи управління навчальним закладом та прийоми, методи і засоби їх реалізації.
Управління національним вихованням учнів старших класів.
Основні вимоги до успішного керівництва навчальним закладом.
Імідж навчального закладу та основні шляхи його формування.
Управління навчальним закладом та його алгоритм.
Функції управління і їх зв'язок з управлінським циклом.
Структура функцій управління у дослідженнях українських вчених.
Планування навчального закладу, його етапи і види.
Організація виконання запланованого, її етапи і функції.
Контроль і корегування в структурі управління.
Управлінські рішення у навчальному закладі: алгоритм їх прийняття і реалізації.
Перспективний план роботи навчального закладу: способи його укладання.
Планування роботи навчального закладу на рік – важлива складова управлінського циклу.
Принципи моделювання контрольно-оцінювальної системи.
Управління якістю навчання школярів.
Громадсько-державне управління навчальним закладом: його суть і проблеми.
Педагогічна рада як колективний орган управління навчальним закладом.
Види атестації педагогічних працівників і їх роль у підвищенні педагогічної майстерності учителів.
Управління атестаційною комісією навчального закладу.
Рекомендована література:
1. Дерлоу Д. Ключові управлінські рішення. Технологія прийняття рішень. – К.: Наукова думка, 2001. – 242с.
2. Дроб’язко П. Удосконалення роботи педагогічної ради // Директор школи. – 2000. - №7. – С.9.
3. Закон України «Про освіту».
4. Інструкція з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів. // Інформаційний збірник Міністерства освіти України. – 2000. № 17. – С. 3 – 13.
5. Національна доктрина розвитку освіти в Україні (2000р).
6. Сухомлинський В.О. Вибрані твори в п’яти томах. Т.4. К.: В-во «Рад.школа», 1977. -638с.
2. Дроб’язко П. Удосконалення роботи педагогічної ради // Директор школи. – 2000. - №7. – С.9.
3. Закон України «Про освіту».
4. Інструкція з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів. // Інформаційний збірник Міністерства освіти України. – 2000. № 17. – С. 3 – 13.
5. Національна доктрина розвитку освіти в Україні (2000р).
6. Сухомлинський В.О. Вибрані твори в п’яти томах. Т.4. К.: В-во «Рад.школа», 1977. -638с.
Методи і критерії оцінювання:
перевірка курсових робіт.