Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Програмні засоби інформаційного забезпечення наукових досліджень

Спеціальність: Інформаційно-комунікаційні технології
Код дисципліни: 7.122.06.O.3
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Прикладна математика
Лектор: к.ф.-м.н., доцент. Пабирівський Віктор Володимирович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знати: загальний опис системи LATEX (потоки інформації; створення вхідного файлу; загальні правила синтаксису); основні процедури створення друкованого документу; основні процедури створення математичної конструкції в LATEXу; основні процедури створення таблиць та графічних об’єктів; структуру віртуального навчального середовища НУ «Львівська політехніка».
Уміти: створити вхідний файл, дотримуючись загальних правил синтаксису видавничої системи LATEX; набрати друкований документ у видавничій системі LATEX ; користуватися основними процедурами створення математичних конструкцій, таблиць та графічних об’єктів в LATEXу ; інтегрувати створений друкований документ у віртуальне навчальне середовище НУ «Львівська політехніка».
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізит:  Програмування;
Кореквізити: Інтернет технології,
Об’єктно–орієнтоване програмування.
Короткий зміст навчальної програми:
Побудова друкованих документів у видавничій системі LATEX; стильове оформлення тексту; втілення математичних конструкцій, об’єктів, таблиць та рисунків; інтегрування документу у віртуальне навчальне середовище НУ «Львівська політехніка»
Рекомендована література:
1. Котельников И.А., Чеботаев П.З. Издательская система LATEX 2E. — Новосибирск: Сибирский хронограф, 1998 — 492 с.
2. Пабирівський В.В., Сеник А.П. Програмні засоби інформаційного забезпечення наукових досліджень. ЕНМК у ВНС НУ «Львівська політехніка».(Сертифікат №01005 від 25.12.2014) (http:// vns.lp.edu.ua/ course/view.php?id=9017).
3. Lamport L. Das . LATEX - Handbuch. Addison - Wesley Publishing Company 1995.
Методи і критерії оцінювання:
Лабораторні заняття, усне опитування, контрольна робота (40%);
підсумковий контроль (60%): іспит у письмово-усній формі.