Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
ОсвітаКаталог освітніх послуг
Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Навчальна дисципліна
Комп'ютерні технології та програмування, частина 2
Спеціальність: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Код дисципліни: 6.151.00.O.12
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Лектор: професор, д.т.н. Теплюх Зеновій Миколайович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- оволодіння методами розробки оптимальних алгоритмів розв’язку прикладних задач;
- вміння розроблення програм розв’язку елементарних задач автоматизації сучасними засобами програмування, зокрема мовами С та Matlab;
- оволодіння навиками вiдлагодження розроблених програмних продуктів;
- вміння оформлення результатів розв’язку задач з допомогою пакетів прикладних програм, зокрема Word, Matlab, Visio.
- вміння розроблення програм розв’язку елементарних задач автоматизації сучасними засобами програмування, зокрема мовами С та Matlab;
- оволодіння навиками вiдлагодження розроблених програмних продуктів;
- вміння оформлення результатів розв’язку задач з допомогою пакетів прикладних програм, зокрема Word, Matlab, Visio.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити:
- Вища математика;
- Фізика;
- Комп'ютерні технології та програмування, частина 1.
- Вища математика;
- Фізика;
- Комп'ютерні технології та програмування, частина 1.
Короткий зміст навчальної програми:
Сучасні системи програмування: алгоритмічні мови, пакети прикладних програм, сервісні програми тощо. Базові поняття мови С.
Алгоритмізація задач автоматизації. Класифікація і графічне представлення алгоритмів: лінійні, розгалужені, циклічні (вкладені повторення, нагромадження, ітераційний), звернення.
Керуючі структури. Оператори присвоєння, галуження і повторення. Програмування задач розрахунку значень технологічних параметрів (температури, витрати, рівня тощо). Програмування задач з розгалуженим алгоритмом. Вкладені умовні оператори. Програмування задач сигналізації і відхилення технологічних параметрів. Програмування задач з циклічним алгоритмом. Вкладені цикли. Нагромадження суми і добутку. Програмування задач інтегрування і вирахування кількості речовин. Програмування алгоритмів із зверненнями.
Алгоритмізація i програмування задач з масивами даних. Одновимірні і багатовимірні масиви. Знаходження екстремальних значень технологічних параметрів з масивів та їх впорядкування.
Складні алгоритми. Програмування розв'язування системи лінійних рівнянь і наближення експериментальних даних методом найменших квадратів.
Типи даних. Програмування задач обробки текстової інформації. Структури. Об’єднання. Вказівники і масиви. Структури і функції. Робота з файлами.
Рекомендована література:
1. Шпак З.Я. Програмування мовою С: Навч. посібник. –Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2011. - 436 с.
2. Практичний курс програмування мовою С++: Навч. посібник. П.П.Зінченко та ін. - К.: НТУУ "КПІ", 2008. – 216с.
3. Петрович Р.Й., Тумашова О.В. Основи програмування мовою СІ: Навч. посібник. – Львів: Вид-во Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2005. – 116с.
4. Щедріна О.І. Алгоритмізація та програмування процедур обробки інформації: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 240с.
5. Половко А.М., Бутусов П.Н. MatLab для студента. - СПб.: БХВ-Петурбург, 2005. - 320 с.
2. Практичний курс програмування мовою С++: Навч. посібник. П.П.Зінченко та ін. - К.: НТУУ "КПІ", 2008. – 216с.
3. Петрович Р.Й., Тумашова О.В. Основи програмування мовою СІ: Навч. посібник. – Львів: Вид-во Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2005. – 116с.
4. Щедріна О.І. Алгоритмізація та програмування процедур обробки інформації: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 240с.
5. Половко А.М., Бутусов П.Н. MatLab для студента. - СПб.: БХВ-Петурбург, 2005. - 320 с.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування), 30 %;
- екзамен (письмово-усна форма), 70%.
- екзамен (письмово-усна форма), 70%.