Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Стратегічний менеджмент та маркетинг

Спеціальність: Туризмознавство
Код дисципліни: 7.242.01.O.4
Кількість кредитів: 7
Кафедра: Туризм
Лектор: Стадницька Ю.Ю.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- Знати етапи розвитку, основні елементи та стадії процесу стратегічного управління в сучасних умовах;
- Знати системи стратегічного планування та відмінності в стратегіях різного типу туристичних підприємств ;
- Володіти принципами формулювання місії та цілей стратегічної господарської одиниці;
- Знати методичний підхід до стратегічної діагностики середовища, можливості SWOT та інших методів стратегічного аналізу;
- Знати методи сегментування ринку туристичних послуг;
- Володіти навиками визначення конкурентоспроможності туристичного підприємства;
- Володіти навиками PR – менеджменту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Менеджмент в туризмі, економіка підприємства, інвестиції в туризмі
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність стратегічного менеджменту та маркетингу, передумови їх розвитку. Методи стратегічного планування. Визначення місії та цілей організації. Діагностика середовища організації. Аналіз потенціалу ринку та його сегментація. Види стратегій, її вибір та управління її реалізацією.
Рекомендована література:
1. Бутко М. П. Стратегічний менеджмент. [текст] навч. посіб. / За заг. ред. Бутка М. П. [М.П.Бутко, М.Ю.Дітковська, С.М.Задорожна та ін.] – К. : «Центр учбової літератури», 2016. – 376 с
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підруч. / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002.
3. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: навч. посібник / Г.І. Кіндрацька. – К.: Знання, 2006. – 366 с.
4. Крикавський Є. та ін. Маркетингова товарна політика: навч. посібник / Є. Крикавський, І Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. – 2-ге вид. – Львів: Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка», 2008. – 276 с.
5. Портер М.Е. Стратегія конкуренції /М.Е. Портер;пер. з англ. А.Олійник, Р.Скільський. –К.: Основи, 1997. –390 с.
6. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: підр./ З.Є. Шершньова.–2-ге вид., перероб. і доп. –К.: КНЕУ, 2004. –699 с.

Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (40 %) – практичні заняття, реферати.
Підсумковий контроль (60 %) – екзамен.