Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Корпоративне управління в туризмі

Спеціальність: Туризмознавство
Код дисципліни: 7.242.01.M.17
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Туризм
Лектор: Д.е.н., професор Теребух А. А.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Вивчення сутності та принципів корпоративного управління; ознайомлення з міжнародним та вітчизняним досвідом становлення корпоративних підприємств сфери гостинності; опанування методів корпоративного управління; засвоєння функцій та компетенції органів управління, засвоєння принципів і методів управління; набуття практичних навичок організації загальних зборів акціонерів; знати основні елементи корпоративного контролю; методи оцінювання економічної ефективності корпоративного управління; права та обов’язки акціонерів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Менеджмент в туризмі, Правове регулювання туристичної діяльності, Міжнародне право, Організація підприємницької діяльності в туризмі.
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні основи корпоративного управління. Зовнішня сфера корпоративного управління. Господарські товариства як об?єкти корпоративного управління. Корпоративні цінні папери. Управління корпоративними витратами. Звітність та контролювання в системі корпоративного управління. Оцінювання ефективності корпоративного менеджменту.
Рекомендована література:
1. Господарський кодекс України від 16 січня 2003 р. № 436-ІV.
2. Цивільний кодекс України від 16 січня 2003 № 435-ІУ.
3. Закон України "Про господарські товариства" від 19 вересня 1991р. №1576-ХІІ.
4. Закон України "Про цінні папери та фондову біржу" від 18 червня 1991 р. № 1201-ХІІ.
5. Євтушевський В.А. Корпоративне управління: Підручник. – К.: Знання, 2006. – 406с.
6. Лімонова Л.О. Основи корпоративного управління. – Харків: ТОВ «Компанія СМІТ», 2006. – 220с.
7. Задихайло Д. В., Кібенко О. Р., Назарова Г. В. Корпоративне управління: Навчальний посібник. — X.: Еспада, 2003. — 688 с.

Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
Підсумковий контроль (70%) — диференційований залік