Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Управління якістю туристичних послуг

Спеціальність: Туризмознавство
Код дисципліни: 7.242.01.E.26
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н., доц. Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знати сутність категорії «якість» та її види, визначити чинники формування якості туристичних послуг; знати правові аспекти регулювання якості туристичних послуг; формування у студентів знань щодо системи управління якістю; ознайомлення студентів з інноваційними підходами до управління якістю, методами оцінювання якості у туризмі; знати основні напрями підвищення якості туристичних послуг.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
«Організація туризму», «Інвестиції в туризмі», «Менеджмент туризму», «Маркетинг туризму», «Економіка туристичної галузі»
Короткий зміст навчальної програми:
Основи управління якістю. Системи управління якістю. Інноваційні підходи до управління якістю. Нормативно-правове регулювання якості в туризмі. Побудова системи управління якістю на підприємствах туристичної галузі. Оцінювання якості туристичних послуг.
Рекомендована література:
1. Давидова О.Ю. Управління якістю продукції і послуг у готельно-ресторанному господарстві: навч. посіб. / О.Ю. Давидова, І.М. Писаревський, Р.С. Ладиженська. – Харків: ХНАМГ, 2012. – 414 с.
2. Управління якістю послуг готелів: методологія та практика: монографія / Т.І. Ткаченко та ін. – К.: КНТЕУ, 2012. – 727 с.
3. Кудла Н.Є. Управління якістю в туризмі: підручник / Н.Є. Кудла. — К.: Центр учбової літератури, 2015. — 328 с.
4. Мальська М. П. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник / Мальська М. П., Пандяк І. Г. - 2- вид. перероб. та доп. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 472 с.
5. Коробейникова, Я. С. Управління якістю туристичних послуг : конспект лекцій / Я. С. Коробейникова. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2015. - 119 с.

Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
Підсумковий контроль (70%) — диференційований залік