Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Сервісологія
Спеціальність: Туризмознавство
Код дисципліни: 7.242.01.M.19
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Туризм
Лектор: к.геогр.н., Теодорович Л.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Базові знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для розуміння принципів роботи та функціонального призначення устаткування та засобів у сфері туризму.
Базові знання основних нормативно-правових актів та довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів в галузі туризму.
Знання основ охорони праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки при організації туристичної дільності.
Здатність організовувати обслуговування туристів в процесі споживання туристичного продукту.
Здатність використовувати та впроваджувати нові технології формування та реалізації туристичного продукту, моделювати його варіації, зокрема з метою підвищення їх конкурентоспроможності;
Базові знання основних нормативно-правових актів та довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів в галузі туризму.
Знання основ охорони праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки при організації туристичної дільності.
Здатність організовувати обслуговування туристів в процесі споживання туристичного продукту.
Здатність використовувати та впроваджувати нові технології формування та реалізації туристичного продукту, моделювати його варіації, зокрема з метою підвищення їх конкурентоспроможності;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Маркетинг туризму, менеджмент туризму, Логістика туризму, Стратегічний маркетинг, Конфліктологія.
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні основи сервісології. Становлення теорії потреб у суспільно-історичному розвитку. Сучасні наукові концепції потреб людини Теоретичні основи сервісної діяльності. Основні характеристики сервісу як сфери послуг Організаційні основи сервісної діяльності. Сервіс як система індивідуального обслуговування. Індивідуальні психічні та фізичні особливості людини як основа її запитів. Етика і психологія сервісної діяльності. Психосоціальна взаємодія в сервісі. Проблеми якості й безпеки послуг сучасного сервісу. Інноваційні технології у сервісній діяльності.
Рекомендована література:
1. Аванесова Г. А. Сервисная деятельность: Историческая и современная практика, предпринимательство, менеджмент [Текст]: учебное пособие для студентов вузов / Г. А. Аванесова. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Аспект Пресс, 2006. – 320 с.
2. Малюк, Л.П. Сервісологія та сервісна діяльність [Текст]: навч. посібник / Л. П. Малюк, О. М. Варипаєв, А. В. Зіолковська. – Х.: ХДУХТ, 2009. – 211 с.
3. Неретина Т.Г. Организация сервисной деятельности. Учебное пособие./ Т.Г. Неретина. – М.: Флинта, 2011. – 97 с.
4. Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навч. посіб./ О.В. Пащук – К.: ВД "Професіонал", 2005. – 558 с.
5. Романович Ж.А., Калачов С. Л. Сервісна діяльність: Підручник./ Ж.А. Романович, С. Л. Калачов – М.: 2008. – 284 с.
6. Сервісна діяльність, її роль в обслуговуванні [Електронний ресурс]. URL: http://otherreferats.allbest/marketing/00168495_0.html
7. Цюрупа М. В. Основи конфліктології та теорії переговорів: Навчальний посібник./ М. В. Цюрупа– Київ: Кондор, 2009. – 192 с
8. Теорія і практика маркетингу в Україні: Монографія / А.Ф. Павленко, А.В. Вовчак, В.Я. Кардаш, В.П. Пилипчик та ін.. За наук. ред. д-ра екон. наук, проф., акад. АПН України А.Ф. Павленка. – К.: КНЕУ, 2005. – 584 с.
2. Малюк, Л.П. Сервісологія та сервісна діяльність [Текст]: навч. посібник / Л. П. Малюк, О. М. Варипаєв, А. В. Зіолковська. – Х.: ХДУХТ, 2009. – 211 с.
3. Неретина Т.Г. Организация сервисной деятельности. Учебное пособие./ Т.Г. Неретина. – М.: Флинта, 2011. – 97 с.
4. Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навч. посіб./ О.В. Пащук – К.: ВД "Професіонал", 2005. – 558 с.
5. Романович Ж.А., Калачов С. Л. Сервісна діяльність: Підручник./ Ж.А. Романович, С. Л. Калачов – М.: 2008. – 284 с.
6. Сервісна діяльність, її роль в обслуговуванні [Електронний ресурс]. URL: http://otherreferats.allbest/marketing/00168495_0.html
7. Цюрупа М. В. Основи конфліктології та теорії переговорів: Навчальний посібник./ М. В. Цюрупа– Київ: Кондор, 2009. – 192 с
8. Теорія і практика маркетингу в Україні: Монографія / А.Ф. Павленко, А.В. Вовчак, В.Я. Кардаш, В.П. Пилипчик та ін.. За наук. ред. д-ра екон. наук, проф., акад. АПН України А.Ф. Павленка. – К.: КНЕУ, 2005. – 584 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (40 %) – практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (60%) – диференційований залік
• Підсумковий контроль (60%) – диференційований залік