Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Туризмознавство
Код дисципліни: 7.242.01.O.21
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Туризм
Лектор: д.е.н., проф. Теребух А.А.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Освоєння форм та методів організації роботи на туристичних підприємствах; розроблення практичних рекомендацій з підвищення ефективності роботи туристичних підприємств; набуття практичних навиків роботи з нормативними матеріалами та внутрішньою документацією підприємства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Міжнародний туризм, Управління проектами в туризмі, Управління якістю туристичних послуг, Інноваційні технології в туризмі, Стратегічний маркетинг, Стратегічний менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми:
Загальні відомості про організацію. Виробнича та організаційна структура підприємства. Характеристика виробничо-господарської діяльності підприємства. Економічний аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства.
Рекомендована література:
Бланк І.О., Гуляєва Н.М Інвестиційний менеджмент: підручник / A.A. Мазаракі (заг. ред.).-К., 2003.-397с.
Мальська М. П. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник / Мальська М. П., Пандяк І. Г. - 2- вид. перероб. та доп. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 472 с.
Коробейникова, Я. С. Управління якістю туристичних послуг : конспект лекцій / Я. С. Коробейникова. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2015. - 119 с.
Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навч. посіб./ О.В. Пащук – К.: ВД "Професіонал", 2005. – 558 с.
Романович Ж.А., Калачов С. Л. Сервісна діяльність: Підручник./ Ж.А. Романович, С. Л. Калачов – М.: 2008. – 284 с.
Галасюк С. С. Організація туристичних подорожей та екскурсійної діяльності. [текст] навч. посіб. / С. С. Галасюк, С. Г. Нездоймінов. – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 178 с.
Організація екскурсійної діяльності. Опорний конспект лекцій. Укладач О.О. Каролоп.- К.: Видавничий центр КНТЕУ. - 2002. – 45 с.
Мальська М. П. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник / Мальська М. П., Пандяк І. Г. - 2- вид. перероб. та доп. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 472 с.
Коробейникова, Я. С. Управління якістю туристичних послуг : конспект лекцій / Я. С. Коробейникова. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2015. - 119 с.
Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навч. посіб./ О.В. Пащук – К.: ВД "Професіонал", 2005. – 558 с.
Романович Ж.А., Калачов С. Л. Сервісна діяльність: Підручник./ Ж.А. Романович, С. Л. Калачов – М.: 2008. – 284 с.
Галасюк С. С. Організація туристичних подорожей та екскурсійної діяльності. [текст] навч. посіб. / С. С. Галасюк, С. Г. Нездоймінов. – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 178 с.
Організація екскурсійної діяльності. Опорний конспект лекцій. Укладач О.О. Каролоп.- К.: Видавничий центр КНТЕУ. - 2002. – 45 с.
Методи і критерії оцінювання:
залік