Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Міжнародний туристичний бізнес
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни:
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Туризм
Лектор: доц. Макар О.П.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Знання сутності виникнення міжнародних організацій; методи, інструменти, структуру та види їхньої діяльності; особливості та перспективи участі України в міжнародних інститутах, основних нормативно-правових актів, що регулюють діяльність міжнародних туристичних організацій, уміння працювати у міжнародному контексті.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Міжнародні економічні відносини
Менеджмент в туризмі
Маркетинг в туризмі
Різновиди міжнародних туристичних подорожей
Міжнародні туристичні потоки
Менеджмент в туризмі
Маркетинг в туризмі
Різновиди міжнародних туристичних подорожей
Міжнародні туристичні потоки
Короткий зміст навчальної програми:
Історія розвитку туризму, туристична індустрія, менеджмент в туризмі, маркетинг в туризмі, інформаційне забезпечення туристичної діяльності, державне регулювання міжнародної туристичної діяльності, інвестиційна діяльність у туризмі, міжнародна співпраця та міжнародні організації у туризмі.
Рекомендована література:
1.Мальська М.П., Худо В.В. Туристичний бізнес: теорія та практика. Навч.пос.- К.: Центр учбової літератури,2007. – 424 с.
2.Офіційний сайт Всесвітньої туристичної організації /http://www. world – tourizm.org.
3.Сенин В. С. Организация международного туризма.- М.: Финансы и статистика, 2000.
2.Офіційний сайт Всесвітньої туристичної організації /http://www. world – tourizm.org.
3.Сенин В. С. Организация международного туризма.- М.: Финансы и статистика, 2000.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (70%) — диференційований залік
• Підсумковий контроль (70%) — диференційований залік