Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Стратегічний менеджмент
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни:
Кількість кредитів: 3.5
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н. Стадницька Ю.Ю.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Володіння достатніми знаннями в галузях прилеглих до туризму, що дасть можливість критично аналізувати ситуацію на туристичному ринку та визначати ключові тенденції розвитку туризму. Отримання знань для організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій за допомогою сучасних комунікаційних та інноваційних технологій. Розуміння інструментів та стратегій, що мають відношення до діагностування та аналізу стану туристичного ринку на рівні, що дозволить можливість працевлаштування за фахом, здатність ефективно використовувати на практиці теоретичні знання при формуванні та реалізації туристичних послуг. Здатність демонструвати розуміння впливу технічних досягнень в суспільному, економічному, соціальному і екологічному контексті. Застосовувати знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань розвитку туризму, використовуючи відомі методи.Оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Економіка підприємств. Менеджмент. Менеджмент в туризмі. Управління проектами в туризмі. Управління персоналом. Організація підприємницької діяльності. Маркетинг
Короткий зміст навчальної програми:
Стратегічний менеджмент: сутність, етапи розвитку й особливості в сучасних умовах. Стратегічне планування в організації. Визначення місії та цілей організації. Стратегічна діагностика середовища організації. Стратегічний аналіз потенціалу ринку й організації. Генерація й аналіз стратегічних альтернатив. Вибір стратегії організації. Управління реалізацією стратегії.
Рекомендована література:
1. Василенко В.А. Стратегічне управління: навч. посіб./ В.А.Василенко, Т.І. Ткаченко. –К.: ЦУЛ, 2003. –396 с.
2.Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент:навч. посіб./ Г.І. Кіндрацька. – К.: Знання, 2006. –366 с.
3.Мартиненко М.М. Стратегічний менеджмент: підручник/ М.М. Мартиненко, І.А. Ігнатьєва. – К.: Каравела, 2006. –320 с.
4.Міщенко А.П. Стратегічне управління: навч. посіб./ А.П. Міщенко.–К.: Центр навчальної літератури, 2004. –336 с.
5.Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: навч.посіб. / В.Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. –К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2004. –560 с.
6.Осовська Г.В. Стратегічний менеджмент: навч. посіб./ Г.В. Осовська, О.Л. Фіщук, І.В. Жалінська. –К.: Кондор, 2003. –196 с.
7.Портер М.Е. Стратегія конкуренції /М.Е. Портер;пер. з англ. А.Олійник, Р.Скільський. – К.: Основи, 1997. –390 с.
8.Шершньова З.Є. Стратегічне управління: підр./ З.Є. Шершньова.–2-ге вид., перероб. і доп. –К.: КНЕУ, 2004. –699 с.
2.Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент:навч. посіб./ Г.І. Кіндрацька. – К.: Знання, 2006. –366 с.
3.Мартиненко М.М. Стратегічний менеджмент: підручник/ М.М. Мартиненко, І.А. Ігнатьєва. – К.: Каравела, 2006. –320 с.
4.Міщенко А.П. Стратегічне управління: навч. посіб./ А.П. Міщенко.–К.: Центр навчальної літератури, 2004. –336 с.
5.Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: навч.посіб. / В.Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. –К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2004. –560 с.
6.Осовська Г.В. Стратегічний менеджмент: навч. посіб./ Г.В. Осовська, О.Л. Фіщук, І.В. Жалінська. –К.: Кондор, 2003. –196 с.
7.Портер М.Е. Стратегія конкуренції /М.Е. Портер;пер. з англ. А.Олійник, Р.Скільський. – К.: Основи, 1997. –390 с.
8.Шершньова З.Є. Стратегічне управління: підр./ З.Є. Шершньова.–2-ге вид., перероб. і доп. –К.: КНЕУ, 2004. –699 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (40 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (60%) — диференційований залік
• Підсумковий контроль (60%) — диференційований залік