Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Стратегічний маркетинг
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни:
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Туризм
Лектор: доц. Макар О.П.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Розуміння маркетингових досліджень туристичних послуг для проведення ефективної продуктової, цінової, збутової політики туристичних підприємств, уміння мислити абстрактно, здатність до аналізу і синтезу, шо дозволяє здійснювати планування, аналізування, контроль та оцінювання власної роботи інших осіб.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Маркетинг в туризмі
Організація підприємницької діяльності в туризмі
Аналіз міжнародних туристичних ринків
Інтернет-технології в туризмі
Планування діяльності в організаціях туристичної сфери
Організація підприємницької діяльності в туризмі
Аналіз міжнародних туристичних ринків
Інтернет-технології в туризмі
Планування діяльності в організаціях туристичної сфери
Короткий зміст навчальної програми:
Роль і місце стратегічного маркетингу в управлінні підприємством. Аналіз маркетингового середовища. Визначення конкурентних переваг. Маркетингові стратегії сегментації та вибору цільового ринку. Маркетингові стратегії зростання. Маркетингове стратегічне управління портфелем бізнес підприємства. Маркетингові стратегії диференціації та позиціонування. Маркетингові стратегії конкуренції. Маркетингові стратегії підприємства за складовими комплексу маркетингу.
Рекомендована література:
1.Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник.– К.: КНЕУ, 1998.–150с.
2.Фатхудинов Р.А. Стратегический маркетинг: 2-е издание, перераб. и доп. – С.-Пб.: Питер, - 2002. – 448 с.
3.Балабанова Л.В. Маркетинг : підручник / Л.В. Балабанова К. : Знання-Прес, 2004. — 645 с.
2.Фатхудинов Р.А. Стратегический маркетинг: 2-е издание, перераб. и доп. – С.-Пб.: Питер, - 2002. – 448 с.
3.Балабанова Л.В. Маркетинг : підручник / Л.В. Балабанова К. : Знання-Прес, 2004. — 645 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (70%) — залік
• Підсумковий контроль (70%) — залік