Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Фізика, частина 2
Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.00.O.16
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Прикладна фізика і наноматеріалознавство
Лектор: докт. техн. наук професор Григорчак Іван Іванович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
- знати фізичні принципи і закони, які забезпечують можливість їх використання у тих галузях техніки, в яких він не спеціалізується;
- опанувати наукове мислення, зокрема, правильне розуміння меж застосування різних фізичних понять, законів, теорій і вмітиоцінювати ступінь достовірності результатів, одержаних з допомогою експериментальних або математичних методів дослідження;
- оволодіти навиками розв’язування конкретних задач з фізики, які допоможуть йому надалі розв’язувати інженерні задачі;
- оволодіти навиками проведення експериментальних вимірювань різних фізичних величин і оцінки похибок вимірювань;
- знати межі застосування фізичних явищ і законів, їх сутність, фізичне і математичне підґрунтя, взаємозв’язок з іншими явищами;
- знати ефективні способи і методи розв’язування фізичних задач у рамках курсу;
- розуміти природу і сутність явищ та законів фізики;
- вміти застосовувати набуті знання на практиці.
- знати фізичні принципи і закони, які забезпечують можливість їх використання у тих галузях техніки, в яких він не спеціалізується;
- опанувати наукове мислення, зокрема, правильне розуміння меж застосування різних фізичних понять, законів, теорій і вмітиоцінювати ступінь достовірності результатів, одержаних з допомогою експериментальних або математичних методів дослідження;
- оволодіти навиками розв’язування конкретних задач з фізики, які допоможуть йому надалі розв’язувати інженерні задачі;
- оволодіти навиками проведення експериментальних вимірювань різних фізичних величин і оцінки похибок вимірювань;
- знати межі застосування фізичних явищ і законів, їх сутність, фізичне і математичне підґрунтя, взаємозв’язок з іншими явищами;
- знати ефективні способи і методи розв’язування фізичних задач у рамках курсу;
- розуміти природу і сутність явищ та законів фізики;
- вміти застосовувати набуті знання на практиці.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізити: математика, фізика, інформатика, аналітична геометрія, математичний аналіз;
- кореквізити: лінійна алгебра, диференціальні рівняння, основи теорії кіл, сигнали та процеси в радіотехніці, основи теорії зв’язку та передавання даних, електродинаміка та поширення радіохвиль
- кореквізити: лінійна алгебра, диференціальні рівняння, основи теорії кіл, сигнали та процеси в радіотехніці, основи теорії зв’язку та передавання даних, електродинаміка та поширення радіохвиль
Короткий зміст навчальної програми:
Магнітне поле у речовині. Електромагнітна індукція. Основи теорії Максвелла для електромагнітного поля. Механічні коливання. Пружні хвилі. Електромагнітні коливання. Електромагнітні хвилі. Інтерференція, дифракція та дисперсія світлових хвиль. Поляризація світла та його взаємодія з речовиною.
Рекомендована література:
1. Курс фізики. Під редакцією Лопатинського І.Є., Видавництво Бескид Біт, 2002.
2. Трофимова Т.И., Курс физики. - М.: Высшая школа, 1990.- 478 с.
3. Збірник задач з фізики. Ч. 1 – 3. – Львів: ЛПІ, 1993.
4. Волькенштейн В.С. Сборник задач по общему курсу физики. – М.: Наука, 1979. – 464 с.
5. Физический практикум. Электричество и оптика. Под ред. Ивероновой В.И. – М.: Наука, 1968. – 815 с.
2. Трофимова Т.И., Курс физики. - М.: Высшая школа, 1990.- 478 с.
3. Збірник задач з фізики. Ч. 1 – 3. – Львів: ЛПІ, 1993.
4. Волькенштейн В.С. Сборник задач по общему курсу физики. – М.: Наука, 1979. – 464 с.
5. Физический практикум. Электричество и оптика. Под ред. Ивероновой В.И. – М.: Наука, 1968. – 815 с.
Методи і критерії оцінювання:
Екзамен, захист лабораторних робіт, контрольна робота, ВНС-тестування, захист індивідуального науково-дослідного завдання;
- поточний контроль (40 %): опитування на лабораторних заняттях, захист звітів (20%), самостійна робота (10%), ВНС-контроль (10%);
- підсумковий контроль (60%): іспит – письмова компонента (50%), усна компонента (10%).
- поточний контроль (40 %): опитування на лабораторних заняттях, захист звітів (20%), самостійна робота (10%), ВНС-контроль (10%);
- підсумковий контроль (60%): іспит – письмова компонента (50%), усна компонента (10%).