Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Електроживлення пристроїв та систем

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.00.O.65
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Радіоелектронні пристрої та системи
Лектор: к.т.н., доцент Сторож Володимир Георгійович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студенти повинні:
- освоїти основи теорії та практики в галузі електроживлення радіотехнічних та радіоелектронних пристроїв та систем;
- знати принципи побудови, функціонування та інженерного розрахунку кіл електроживлення пристроїв та систем;
- уміти здійснити вибір оптимального варіанту побудови систем електроживлення з урахуванням електромагнітної сумісності.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- попередні: вища математика, фізика, сигнали та процеси в радіотехніці, аналогові електронні пристрої, елементна база радіоелектроніки;
- супутні: основи телебачення, основи теорії систем, методи і пристрої приймання та обробки сигналів, методи і пристрої генерування та формування сигналів, канали та системи передавання інформації, основи комутації, технічна електроніка.
Короткий зміст навчальної програми:
Первинні та вторинні джерела електроживлення, системи гарантованого та безперебійного електропостачання, заземлення, електромагнітна сумісність джерел електроживлення, електроживлення бортової апаратури.
Рекомендована література:
• Сторож В.Г. Електронний навчальний посібник “Електротехнічні пристрої РЕЗ” http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=11926
• Електротехнічні пристрої радіоелектронних засобів: монографія / Є.О. Чемес, Ю.С. Ямпольський. – Одеса: Бахва, 2014. – 563 с. : рис., табл. – Бібліогр.: с. 541–547.
• Электропитание устройств и систем телекоммуникаций / Бушуев В.М., Деминский В.А., Захаров Л.Ф., и др. – М.: Горячая линия – Телеком, 2009. – 384 с.6 ил.
• Будов О.Ф., Зарудний О.А., Чумаков В.І. Джерела електроживлення РЕЗ. Навчальний посібник – К.: СМІТ, 2004.– 196. С
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (30%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування;
- підсумковий контроль (70%): контрольна робота, диференційований залік.