Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Рисунок, живопис, скульптура, частина 2
Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.00.O.30
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: ст.викладач Лясковський Олег Йосифович.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- Знати такі категорії проектної діяльності архітектора, як: графічний образ, професійну термінологію, щодо процесу художньої творчості;
- Знати питання конструкції, руху, пропорції, перспективи, кольору, світлотіні та фактури, композиції тощо;
- Вміти навчитися усвідомлено бачити трьохмірну форму, логічно аналізувати її в просторі та грамотно зображати її на двомірній площині відповідними художньо-графічними засобами та технічними прийомами;
- Вміти на основі композиційних законів, правил перспективи, теорії освітлення, вміти реалістично та переконливо зображати дійсність;
- Мати творчий підхід до самостійного пошуку їдей в поставлених конкретних практичних завданнях, формувати естетичне чуття студента-архітектора та володіти практичними навиками для їх успішної реалізації.
- Знати питання конструкції, руху, пропорції, перспективи, кольору, світлотіні та фактури, композиції тощо;
- Вміти навчитися усвідомлено бачити трьохмірну форму, логічно аналізувати її в просторі та грамотно зображати її на двомірній площині відповідними художньо-графічними засобами та технічними прийомами;
- Вміти на основі композиційних законів, правил перспективи, теорії освітлення, вміти реалістично та переконливо зображати дійсність;
- Мати творчий підхід до самостійного пошуку їдей в поставлених конкретних практичних завданнях, формувати естетичне чуття студента-архітектора та володіти практичними навиками для їх успішної реалізації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
рисунок, живопис, скульптура, частина 1;
кореквізити:
основи композиції та формотворення;
кольорознавство;
прикладна перспектива.
рисунок, живопис, скульптура, частина 1;
кореквізити:
основи композиції та формотворення;
кольорознавство;
прикладна перспектива.
Короткий зміст навчальної програми:
РИСУНОК:
- Рисунок драперії, що накриває, або вільно спадає з базових геометричних форм.
- Рисунок інтер'єру головного корпусу НУ «ЛП».
- Рисунок нескладного архітектурного ансамблю.
СКУЛЬПТУРА:
- Копія складного пластично-декоративного орнаменту («Завиток»).
- Виконання барельєфу з моделі античної гіпсової голови.
Рекомендована література:
5. Методичні вказівки з курсової роботи «Рисунок, живопис, скульптура», «Рисунок» для студентів I-IV курсів напрямку 6.12.01 «Архітектура» / Укл. Б.Н. Скиба, О.Й. Лясковський. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003. – 72 с. –(Укр. Мовою).
6. Однаралов Н.В. Скульптура и скульптурные материалы . – М.: 1982.
7. Побудова та виконання рельєфів: Методичні вказівки до виконання завдань з дисципліни «Скульптура» для студентів I курсу напрямку 6.1201 «Архітектура» / Укл. О.М. Винниченко, С.В. Баран. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007. – 52с.
8. Методичні вказівки до виконання завдань з основ курсу живопису «Живопис натюрморту» для студентів спеціальності «Архітектура » / Укл. Г.Ф. Кічула. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 1993. – 12с. (Укр мовою)
6. Однаралов Н.В. Скульптура и скульптурные материалы . – М.: 1982.
7. Побудова та виконання рельєфів: Методичні вказівки до виконання завдань з дисципліни «Скульптура» для студентів I курсу напрямку 6.1201 «Архітектура» / Укл. О.М. Винниченко, С.В. Баран. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007. – 52с.
8. Методичні вказівки до виконання завдань з основ курсу живопису «Живопис натюрморту» для студентів спеціальності «Архітектура » / Укл. Г.Ф. Кічула. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 1993. – 12с. (Укр мовою)
Методи і критерії оцінювання:
Максимальна сумарна оцінка за аудиторні та самостійні (домашні) завдання становить 100 балів. Процентне співвідношення кількості балів за аудиторні та самостійні завдання становить відповідно 70% та 30%.