Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Теорія реклами

Спеціальність: Дизайн
Код дисципліни: 7.022.01.O.5
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: доц. Галишич Руслан Ярославович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
розуміти: – призначення і місце курсу “Реклама” в загальній системі професійної підготовки дизайнера; закономірності і методи формування основних видів візуальної реклами; механізми візуально-психологічного впливу рекламного послання на споживача.
знати: – методи пошуку ідей (креативу) як основного компоненту рекламного послання, враховуючи предмет діяльності фірми, установи (спонсора реклами) та специфіку цільової аудиторії;
вміти: – вибирати в залежності від вимог конкретної рекламної задачі найдоцільніші методи дизайнерського вирішення об'єктів поліграфічної та зовнішньої реклами;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:

- історія мистецтв, частина 1, 2, 3, 4;
- проектування частина 1;2.
- історія дизайну;
- основи поліграфічного виробництва;
- дизайн візуальних комунікацій;
- дизайн промислових виробів;
- дизайн предметного середовища.

Короткий зміст навчальної програми:
Історія реклами. Рекламне послання. Кодування інформації рекламного послання. Характеристики процесу розробки рекламних послань. Мистецький чинник в рекламі. Креатив. Зміст рекламного послання. Психологічний фактор. Наукові моделі рекламного впливу: AIDA, ACCA, DIBABA. Форма рекламного послання. Структура рекламного послання. Рекламна компанія. Контроль рекламної діяльності. Реклама на виставках. Екранна реклама. Реклама по радіо.
Рекомендована література:
1. Победин В. А. Знаки в графическом дизойне. - Харьков: Ранок Веста, 2001.
2. Веркман Д. К. їоварньїе знаки. Создание, психология, восприятие. - М.: Прогресе,
1986.
3. Крафт 3. Защитная марка. - Берлин, 1970.
4. Ментатов В. В. Образ, знак, условность. - М.: Внсшая школа, 1980.
5. Утевська Ф. І. Невмирущі знаки. - К.: Веселка, 1981.
6. Мокшанцев. Р. Й. Психология реклами. - Москва, Новосибирск, 2002.
7. Котлер. Ф. Основи маркетинга. - М., 1992.
8. Айзенберг. М. Н. Менеджмент реклами. - М., 1.991.
9. Ромат В. Е. Реклама. - Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск., 2001.
10. Почепцов. Г. Г. Теорія комунікацій. - К.: Спілка рекламістів України, 1996.
11. Рівке .Т. шігогіисгіоп Соттипісаііоп ЗішНез. - Ьопдоп, М.У., 1990.
12. Юнг. К. Г. Архетип й симол. - М.: Ренессанс, 1991.
13. Морозова Й. Слогая слоганн. М.: РИП-Холдинг, 1998.
14. Минаев Г. Слоганн нового поколения: с крильїшками // Релкамнне идеи - УЕ8! 1998.
15. Рамат Е. В. Формирование фирмового стиля в системе маркетингових коммуникаций //Маркетинг й реклама. 1998. № 5. С. 14-18.
16. Слоган: фундамент рекламной кампании // Рекламние технологии. 2000. № 8. С. 5-6.
Методи і критерії оцінювання:
екзамен, розрахунково-графічна робота.
поточний контроль – лекції (семінари) – 30 %
підсумковий контроль - тести, усні відповіді, розрахунково-графічна робота (70 %).