Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Перспективи розвитку дизайну та інформаційного середовища

Спеціальність: Дизайн
Код дисципліни: 7.022.01.O.11
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: ст.викл. Штець Віктор Олексійович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати теоретичні аспекти проектування інформаційного середовища; основні проблеми естетичної організації предметно-просторового середовища; поняття «візуальна» мова, «графічна» мова, розуміти їхню структуру; типологію змістоутворення в графічному дизайні при формуванні інформаційного середовища
• вміти аналізувати проблеми візуалізації інформації в інформаційному середовищі; на практиці застосовувати набуті знання, вирішуючи різноманітні завдання в процесі формування предметно-просторового середовища
• мати уявлення про проблематику, функції та завдання інформаційного середовища та розуміти можливості практичного застосування набутих знань
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Дизайн предметного середовища,
• Дизайн візуальних комунікацій,
• Дизайн реклами,
• Шрифт.
Короткий зміст навчальної програми:
Загальні напрямки розвитку сучасної проектної культури. Ідея комунікативності сучасного мистецтва. Поняття візуального середовища та роль дизайну в організації простору та часу в системі комунікацій. Класифікація інформаційних засобів. Візуальна мова. Графічна мова. Графічні знакові системи. Функції візуальної комунікації. Комунікативний простір та його характеристики. Інтерактивний інформаційний простір. Мультимедійне інформаційне середовище. Графічний стиль міста.
Рекомендована література:
1. Аронов В. Теоретические концепции зарубежного дизайна. – М.: ВНИИТЄ, 1992. – 121с.
2. Даниленко В. Дизайн. Підручник. – Харків: ХДАДМ, 2003. – 320с.
3. Стор И. Смыслообразование в графическом дизайне. Метаморфозы зрительных образов. М.: МГТУ им. А.Косыгина, 2003.
Методи і критерії оцінювання:
• Індивідуальне науково-дослідне завдання, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмова форма (70%)