Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Дизайн реклами (курсова робота)

Спеціальність: Дизайн
Код дисципліни: 7.022.01.E.34
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: ст.викладач Квасниця Роксоляна Богданівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• розуміти: призначення і місце курсу „Дизайн реклами” в загальній системі професійної підготовки дизайнера; закономірності і методи формування основних видів візуальної реклами; механізми візуально-психологічного впливу рекламного послання на споживача;
• знати: основи рекламної діяльності; термінологію, що застосовується у рекламній діяльності; елементи рекламної продукції; композиційні закони, засоби, закономірності; види реклами; елементи, що визначають корпоративний стиль; застосування композиційних законів у рекламі;
• вміти: аналізувати існуючі рекламні матеріали; встановлювати взаємозв’язок елементів у просторі рекламної акції; створювати власні рекламні оголошення; створювати іміджеву продукцію організації (фірми); виконувати проектні завдання, застосовуючи сучасне комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, необхідне для фахового виконання дизайну реклами.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
(пререквізити і кореквізити)
• Типографіка,
• Кольорознавство,
• Проектування,
• Шрифт.
Короткий зміст навчальної програми:
На вибір студента обрати певний тип, вид та форму реклами для створення максимально результативного ефекту рекламної компанії. Проектна частина складається: 1. графічний дизайн реклами 2. об’ємно-просторовий дизайн реклами 3. медіа дизайн реклами 4. пояснювальна записка Теми практичного завдання: інституціональна реклама, товарна реклама, соціальна реклама, іміджева реклама, корпоративна реклама.
Рекомендована література:
1. Лазаревский И. Полиграфсправочник для художника, автора, редактора / И.Лазаревский. – М., 1946. – (Рос. мовою). Лесняк В.И. Графический дизайн (основы профессии) / В.И. Лесняк. – К.: Биос Дизайн Букс, 2009. – 416 с. – (Рос. мовою).
2. Осетрова О.В. Шрифт в рекламном дизайне : На примере печатной полиграфической и пресс-рекламы / О.В. Осетрова. – Дисс. … канд. филол. наук. по спец. 10.01.10. – Воронеж, 2005. – 222 с. – (Рос. мовою).
3. The Language of Graphic Design: An Illustrated Handbook for Understanding Fundamental Design Principles. Richard Poulin/ Rockport/ - 2012.
4. Byars M. The Design Encyclopedia. – NY: John Wiley & Sons, Inc., 1994.
5. Carter R., Day B., Meggs P., Typographic Design: Form and Communication. – NY: Van Nostrand Reinhold, 1993. – 278 p.
6. Ch. Fiell, P.Fiell. Graphic design for the 21st century. – Taschen. – 2005.
Методи і критерії оцінювання:
Протягом семестру студент може набрати до 30 балів (30 балів – виконання клаузури). На заліку – максимально 70 балів. Для допуску до заліку студент повинен набрати за результатами поточного контролю не менше 10 балів.
Пояснювальна записка – до 5 балів
Проектна частина – до 60 балів
Захист роботи – до 5 балів
Загальна сума – 70 балів