Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інформаційний маркетинг та менеджмент

Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.122.00.O.8
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор:
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Інформаційний маркетинг та менеджмент

Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.122.00.O.9
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Системи автоматизованого проектування
Лектор:
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Інформаційний маркетинг та менеджмент

Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.122.00.O.10
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: Гайдучок О.В.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Після вивчення дисципліни студенти повинні
знати:
засади електронного маркетингу як елемента цифрового бізнесу;
комплекс електронного маркетингу як сукупність 4-х основних елементів: товар, ціна, канал розподілу і просування; основні аспекти ведення цифрового бізнесу;
принципи, структуру і процес розроблення маркетингової інформаційної системи;
інформаційні і комунікаційні технології збору, збереження та виведення даних, отриманих з різних джерел інформації для прийняття маркетингових рішень;
ринки інформаційних ресурсів і особливості їх використання для вирішення завдань маркетингу;
основи маркетингової діяльності на електронному ринку;

уміти:
проводити структуровані маркетингові дослідження;
використовувати сучасні інформаційні технології у вирішенні завдань маркетингу;
аналізувати, оцінювати і використовувати кількісні та якісні показники різних сегментів ринку, робити відповідні рекомендації, що сприятимуть прийняттю правильних маркетингових рішень в відповідних ситуаціях;
приймати рішення за напрямками комплексного електронного маркетингу;
застосовувати знання і розуміння отриманої інформації для розроблення та (чи) використання відповідних систем для збору даних для формування маркетингових знань, необхідних при прийнятті рішень;
розробляти та впроваджувати відповідні інформаційні системи спостереження та (чи) контролю за ходом маркетингу на основі ефективного використання отриманої з різних джерел інформації, включаючи внутрішні і зовнішні дані;
рекомендувати удосконалення інформаційних систем з метою виконання певних завдання у відповідний момент.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити:
Системний аналіз
Документування програмного забезпечення
Командна робота та презентаційні навички
Алгоритмізація та програмування ч.1
Алгоритмізація та програмування ч.2
Об’єктно-орієнтоване програмування
Комп’ютерні системи та мережі
Організація Баз Даних та Знань
Операційні системи
Веб-технології та Веб-дизайн
Управління ІТ-Проектами
Короткий зміст навчальної програми:
Вивчення маркетингових інформаційних систем, методології їх проектування, а також ознайомлення студентів з сучасними інформаційними технологіями, що застосовуються менеджерами і маркетологами в своїй діяльності.
Рекомендована література:
Вовк. О.Б., Гайдучок О.В. Інформаційний маркетинг та менеджмент: Методична праця: Електронний навчально-методичний комплекс is для студентів спеціальності 122 "Комп'ютерні науки та інформаційні технології" [EЕлектронний ресурс]. - Режим доступу: http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=8432
James O'Brien. Management Information Systems, 10th ed. Publisher: C101 (2012). 2013. ISBN: 978-8131719497
Чмырь И.А. Інформаційний менеджмент і маркетинг. 2018. 105 стр.
Бердышев, С. Н. Информационный маркетинг: практическое пособие / С. Н. Бердышев. – Москва: Дашков и К°, 2009. – 214 с.
Божук, С.Г. Маркетинговые исследования. Основные концепции и методы. – СПб.: Вектор, 2005. – 288 с.
Информационный менеджмент. В 8 ч. Информационное обеспечение и Интернет маркетинг: учеб.-метод. комплекс / В.А. Вишняков, А.П. Ковалев, С.Г. Щербакова; Минский институт управления.–Мн.: Изд-во МИУ, 2006. – 392 с.
Гринберг, Пол. CRM со скоростью света: привлечение и удержание клиентов в реальном времени через Интернет: перевод с английского / Пол Гринберг. – Санкт-Петербург. – Москва: Символ-Плюс, 2007. – 526 с.
Пейн, Эдриан. Руководство по CRM: путь к совершенствованию менеджмента клиентов: [перевод с английского] / Эдриан Пейн. - Минск: Гревцов Паблишер, 2007. – 373 с.
Методи і критерії оцінювання:

лабораторні роботи - 40
письмова компонента - 50
усна компонента – 10