Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інноваційні інформаційні технології

Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.122.00.O.1
Кількість кредитів: 7
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор:
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Інноваційні інформаційні технології

Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.122.00.O.2
Кількість кредитів: 7
Кафедра: Системи автоматизованого проектування
Лектор:
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Інноваційні інформаційні технології

Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.122.00.O.3
Кількість кредитів: 7
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: Камінський Р.М
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Використовувати набуті знання для формулювання задач оптимізації для створення комп’ютерних систем прийняття рішень.
2. Застосовувати пакети програм для створення задач оптимізації.
3. Використовувати отриманні знання для інтелектуального аналізу за допомогою
еволюційних методів та алгоритмів.
4. Формувати знання та практичні навички для використання основних методів
розв’язання задач математичного програмування для вирішення задач прийняття
рішень.
5. Забезпечувати єдину методичну базу взаємодії курсу Математичні методи дослідження
операцій та інших предметних дисциплін.
6. Мати уяву про стан і перспективу розвитку математичного програмування та їхнього
програмного забезпечення.
7. Аналізувати дані.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Інтелектуальний аналіз даних
Методи та засоби інтеграції даних
Візуалізація даних
Теорія прийняття рішень
Короткий зміст навчальної програми:
Сучасний стан інформаційних технологій Концептуальна модель інформаційної технології Стартап технології Блокчейн технології Імунні технології Інтелектуальні технології Когнітивні технології
Рекомендована література:
Носенко Т.І. Інформаційні технології навчання: начальний посібник / Т.І. Носенко. – К.:
Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, 2011. – 184 c.
3. Нікітін С. О. Основи комп’ютерних ігор та ігрових програм : довідник модуля. / С. О.
Нікітін, Л. О. Нікітіна. – Х. : «Друкарня Мадрид», 2018. – 138 с.
4. Дасгупты Д. Искусственные иммунные системы и их применение / Д. Дасгупты. Пер. с англ.
под ред А.А. Романюхи. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2006. – 344 с.
5. Башмаков А.И. Интеллектуальные информационные технологии: Учеб. Пособие / А.И.
Башмаков, И.А. Башмаков - М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2005. - 304 с.
6. Егоров В. В. Когнитивные технологии : учеб. пособие / В. В. Егоров. – Минск : БГУИР, 2017.
– 240 с.
7. Аршинов В.И. Социо-антропологические измерения конвергентных технологий.
Методологические аспекты [Текст]: Коллективная монография / В.И. Аршинов, И.А. Асеева,
Буданов В.Г., Гребенщикова Е.Г., Гримов О.А., Каменский Е.Г., Москалев И.Е., С.В.
Пирожкова, М.А. Сущин, В.В. Чеклецов / Отв. ред. И.А. Асеева, В.Г. Буданов. – Курск: ЗАО
«Университетская книга», 2015. – 238 с.
8. Кавасаки Г. Стартап: 11 мастер-классов от экс-евангелиста Арріе и самого дерзкого
венчурного капиталиста Кремниевой долины / Г. Кавасаки; пер. с англ. Е. Корюкиной,
предисл. Д. Яна. — М.: ООО «Юнайтед Пресс», 2010. — 254
Методи і критерії оцінювання:
лаборторні роботи - 40
письмовий екзамен - 40
усна компонента - 20

Інноваційні інформаційні технології (курсова робота)

Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.122.00.O.5
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: к.т.н., доцент Різник Олег Яремович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Вміти розробляти інтелектуальні компоненти з використанням нейромережевих технологій для оцінювання даних з давачів в умовах завад і неповної інформації, компресування та розпізнавання зображень і сцен.
• Вміти використовувати засоби збереження (бази даних, сховища та простори даних), оперативного аналітичного та інтелектуального опрацювання даних та мережеві технології при розробці інформаційних управляючих систем та технологій.
• Вміти застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань розвитку інформаційно-управляючих систем та технологій, використовуючи відомі методи.
• Вміти застосовувати знання для вирішення задач синтезу та аналізу інформаційно-управляючих систем;
• Вміти системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей в інформаційно-управляючих системах та технологіях.
• Вміти застосовувати знання технічних характеристик компонент інформаційно-управляючих систем, технологічних особливостей опрацювання різних видів інформації;
• Вміти поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію розвитку інформаційно-управляючих систем та технологій з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів.
• Володіння достатніми знаннями в галузі інформаційних технологій, що дасть можливість критично аналізувати ситуацію в інформаційно-управляючих системах та технологіях та визначати ключові тенденції їх вдосконалення та розвитку;
• Розуміння інструментів та стратегій, що мають відношення до діагностування та аналізу стану розвитку інформаційно-управляючих систем та технологій на рівні, що дозволить працевлаштування за фахом, здатність ефективно використовувати на практиці теоретичні знання при створенні та реалізації інформаційно-управляючих систем та технологій;
• Теоретичні та практичні знання з інформаційно-управляючих систем та технологій на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи;
• Знання основ професійно орієнтованих дисциплін спеціальності 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології;
• Отримання знань, що забезпечать здатність аналізувати та критично осмислювати проблеми та задачі при розробленні інформаційних управляючих систем та технологій.
• Професійно-профільні знання для формулювання вимог та розроблення інтелектуальних управляючих систем та технологій, проблемно-орієнтованих та вбудованих комп’ютерних систем, комп’ютеризованих систем цифрової обробки сигналів, оцінки їх параметрів та надійності.
• Знання та розуміння методологій проектування та модернізації інформаційно-управляючих систем та технологій відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов;
• Здобуття адекватних знань та розумінь, що відносяться до спеціальності 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології», масштаб яких буде достатнім, щоб успішно організовувати та проводити дослідження з тематики інформаційно-управляючих систем та технологій, формувати та репрезентувати результати професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Кореквізити:
• Математичні методи представлення знань
• Нейронні мережі та елементи адаптивних систем
Короткий зміст навчальної програми:
1. Мета вивчення та структура курсу «Інноваційні інфоромаційні технології». 1.1. Основні поняття. 1.2. Лiтература для самостiйної роботи над курсом. 2. Автоматизація кластерного аналізу в інноваційній діяльності. 2.1. Кластерний аналіз. 2.2. Сфери використання кластерного аналізу. 3.Автоматизація факторного аналізу в інноваційній діяльності. 3.1. Основні цілі факторного аналізу. 3.2.Головна мета факторного аналізу. 4.Автоматизація оптимізаційного моделювання в інноваційній діяльності. 4.1. Стадії економетричного дослідження: 4.1.1 формулювання підтри-муваної гіпотези; 4.1.2. тестування підтримуваної гіпотези; 4.1.3. вирішення на підставі певних критеріїв, чи оцінки є задовільними та надійними; 4.1.4. визначення придатності моделі до передбачення. 5. Автоматизація імітаційного моделювання в інноваційній діяльності. 5.1. Імітаційне моделювання. 5.2. Імітаційна модель. 5.3. Сфери застосування імітаційних моделей. 5.4. Методи імітаційного моделювання 6. Автоматизація прогнозування в інноваційній діяльності. 6.1. Прогнозування. 6.2. Стадії процесу прогнозування: 6.2.1. формулювання завдання на розробку прогнозу; 6.2.2. прогнозування об’єкта; 6.2.3. верифікація. 6.4.Класифікація прогнозів.
Рекомендована література:
• Тоцька О. Л. Інформаційні системи в інноваційній діяльності : [зб. тестів] / О. Л. Тоцька. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2010. – 64 с.
• Тоцька О. Л. Інформаційні системи в інноваційній діяльності : [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / О. Л. Тоцька. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2010. – 184 с.
• Тюрин Ю. Н. Анализ данных на компьютере / Ю. Н. Тюрин, А. А. Макаров ; под ред. В. Э. Фигурнова. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. : ИНФРА-М, 2003. – 544 с., ил.
Методи і критерії оцінювання:
письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%)
підсумковий контроль (контрольний захід): письмово-усна форма (60%)

Інноваційні інформаційні технології (курсова робота)

Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.122.00.O.6
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Системи автоматизованого проектування
Лектор:
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Інноваційні інформаційні технології (курсова робота)

Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.122.00.O.7
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: Камінський Р.М
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Використовувати набуті знання для формулювання задач оптимізації для створення комп’ютерних систем прийняття рішень.
2. Застосовувати пакети програм для створення задач оптимізації.
3. Використовувати отриманні знання для інтелектуального аналізу за допомогою
еволюційних методів та алгоритмів.
4. Формувати знання та практичні навички для використання основних методів
розв’язання задач математичного програмування для вирішення задач прийняття
рішень.
5. Забезпечувати єдину методичну базу взаємодії курсу Математичні методи дослідження
операцій та інших предметних дисциплін.
6. Мати уяву про стан і перспективу розвитку математичного програмування та їхнього
програмного забезпечення.
7. Аналізувати дані.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Інтелектуальний аналіз даних
Методи та засоби інтеграції даних
Візуалізація даних
Теорія прийняття рішень
Короткий зміст навчальної програми:
Сучасний стан інформаційних технологій Концептуальна модель інформаційної технології Стартап технології Блокчейн технології Імунні технології Інтелектуальні технології Когнітивні технології
Рекомендована література:
Носенко Т.І. Інформаційні технології навчання: начальний посібник / Т.І. Носенко. – К.:
Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, 2011. – 184 c.
3. Нікітін С. О. Основи комп’ютерних ігор та ігрових програм : довідник модуля. / С. О.
Нікітін, Л. О. Нікітіна. – Х. : «Друкарня Мадрид», 2018. – 138 с.
4. Дасгупты Д. Искусственные иммунные системы и их применение / Д. Дасгупты. Пер. с англ.
под ред А.А. Романюхи. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2006. – 344 с.
5. Башмаков А.И. Интеллектуальные информационные технологии: Учеб. Пособие / А.И.
Башмаков, И.А. Башмаков - М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2005. - 304 с.
6. Егоров В. В. Когнитивные технологии : учеб. пособие / В. В. Егоров. – Минск : БГУИР, 2017.
– 240 с.
7. Аршинов В.И. Социо-антропологические измерения конвергентных технологий.
Методологические аспекты [Текст]: Коллективная монография / В.И. Аршинов, И.А. Асеева,
Буданов В.Г., Гребенщикова Е.Г., Гримов О.А., Каменский Е.Г., Москалев И.Е., С.В.
Пирожкова, М.А. Сущин, В.В. Чеклецов / Отв. ред. И.А. Асеева, В.Г. Буданов. – Курск: ЗАО
«Университетская книга», 2015. – 238 с.
8. Кавасаки Г. Стартап: 11 мастер-классов от экс-евангелиста Арріе и самого дерзкого
венчурного капиталиста Кремниевой долины / Г. Кавасаки; пер. с англ. Е. Корюкиной,
предисл. Д. Яна. — М.: ООО «Юнайтед Пресс», 2010. — 254
Методи і критерії оцінювання:
курсова робота - 100 балів