Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Методи ділових комунікацій

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.128
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор:
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Методи ділових комунікацій

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.129
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: д.н.с.к., с.н.с. Кунанець Наталія Едуардівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• методи та форми ділових комунікацій, таких як бесіда, нарада, переговори, виступи перед аудиторією, презентація, листування;
• факторів, що сприяють збільшенню ефективності бізнес-комунікацій: психологія, етика, етикет, культура мовлення;
• сутність конфлікту, його учасники і об'єкт; причини, динаміку і функції конфлікту; основні особливості відкритого конфлікту;
• технологію своєчасного виявлення і правильної оцінки конфліктної ситуації та її передбачення;
• способи і прийоми запобігання і вирішення конфліктів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Дискретна математика,
Системи штучного інтелекту
Короткий зміст навчальної програми:
ділові комунікації як наукова дисципліна, комунікативна сторона ділової взаємодії та типи ділових партнерів, форми ділових комунікацій, конфлікти, стреси і маніпуляції у ділових комунікація,етика і етикет ділових комунікацій.
Рекомендована література:
1.Ануфриева Н.М. Социальная психология: курс лекций / Ануфриева Н.М., Зелинская Т.Н. - К., 2000.
2. Бороздина П.В. Психология делового общения / Бороздина П.В. - М., 2002 .
3. Бринкман Рик. Гений общения / Бринкман Рик. - СПб., 1997.
4. Психология делового преуспевания / Колесников А.М. и др. - М., 2000.
5. Щекин Г.Ф. Как эффективно управлять людьми. Психология кадрового менеджмента / Щекин Г.Ф.. - К., 2002.
6. Рогов Е.И. Психология общения / Рогов Е.И. - М., 2001.
7. Таранов П.С. Приемы влияния на людей / Таранов П.С. - Симферополь, 1997.
8. Баева О.А. Ораторское искусство и деловое общение / Баева О.А. - Мн., 2000.
9. Введенская Л.А. Культура и искусство речи: современная риторика / Введенская Л.А., Павлова Л.Г.. - Р.-на-Д., 1998.
10. Венедиктова В.И. Деловая репутация: личность, культура, этика, имидж делового человека / Венедиктова В.И. - М., 1996.
11. Вилсон Глен Язык жестов / Вилсон Глен, Маккафлин Крис.. - СПб., 1999
12. Гисберг Бройлинг. Руководство по ведению переговоров/ Гисберг Бройлинг. - М., 1996. .
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%, іспит): тестування (60%).

Методи ділових комунікацій

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.130
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Системи автоматизованого проектування
Лектор:
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Методи ділових комунікацій

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.131
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: Вовк Олена Борисівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Формувати правильне представлення про власну особистість в резюме (CV) та під час інтерв’ю.
2. Аналізувати отримані дані в усній та письмовій формах.
3. Враховувати особливості людського сприйняття інформації у вербальній та невербальній методах ділового спілкування.
4. Ставити у відповідність почуте та реальність.
5. Обирати методи ділової комунікації відповідно до ситуації.
6. Враховувати принципи міжкультурних особливостей.
7. Вміти висловлювати свою думку аргументовано та коректно у відповідності з веденням ділового етикету як в офлайн та і онлайн режимах.
8. Застосовувати патерни ділового спілкування на робочому місці.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Попередні навчальні дисципліни
Алгоритмізація, програмування (ч. 1)
Алгоритмізація, програмування (ч. 2)
Веб-програмування та веб-дизайн
Супутні і наступні навчальні дисципліни
Проектування інформаційних систем
Управління проектами
Інформаційний менеджмент та маркетинг
Короткий зміст навчальної програми:
Мета викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів компетентностей з методів ділової комунікації для спрощення їх спілкування з колегами, формування чіткого бачення розмови, прийняття подальших коректних рішень та аргументованого їх доведення до співробітників та керівництва.
Рекомендована література:
1. Кові С. Р. 7 звичок надзвичайно ефективних людей / Стівен Р. Кові., 2014. – 384 с.
2. Максвелл Д. Лидерство: 25 ключевых принципов построения взаимоотношений с людьми (Ориг.название Winning with People: Discover the People Principles that Work for You Every Time). / Джон Максвелл. - 2006.- 368 с. ISBN 985-483-782-3, 0-7852-6089-7
3. Вовк О.Б. Командна робота та презентаційні навички: навч. посібник. / О.Б. Вовк, Ю.П. Кривенчук, Н.Б. Шаховська. - Львів : Тріада плюс, 2019. - 271 с.
4. Галло К. Презентации в стиле TED. 9 приемов лучших в мире выступлений / Кармин Галло. 2015. – 256 с.
5. Уитмор Д. Внутренняя сила лидера. Коучинг как метод управления персоналом / Джон Уитмор. 2015. – 312 с.
6. Erin Meyer. The Culture Map. Breaking Through the Invisible Boundaries of Global Business. 2014. P. 260.
7. Кейнер С. Руководство фасилитатора. Как привести группу к принятию совместного решения / Сем Кейнер. 2018. – 344 с.
8. Личное и командное лидерство. [Електронний ресурс]. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: https://www.coursera.org/specializations/leading-teams
Методи і критерії оцінювання:

- поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, виконання практичних завдань, усне опитування;
- підсумковий контроль (60%, екзамен): тестування (50%), усна компонента (10%).