Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Математичний аналіз, частина 2
Спеціальність: Видавництво та поліграфія
Код дисципліни: 6.186.00.O.16
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Обчислювальна математика та програмування
Лектор: Пахолок Б.Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Обчислювати границі, частинні похідні та диференціали функцій багатьох змінних та досліджувати їх на екстремум.
2. Досліджувати на збіжність числові, функціональні та степеневі ряди. Розвивати функції в ряд Фур’є.
3. Обчислювати подвійні та потрійні інтеграли та застосовувати їх до практичних задач.
4. Обчислювати криволінійні та поверхневі інтеграли та застосовувати їх до практичних задач.
2. Досліджувати на збіжність числові, функціональні та степеневі ряди. Розвивати функції в ряд Фур’є.
3. Обчислювати подвійні та потрійні інтеграли та застосовувати їх до практичних задач.
4. Обчислювати криволінійні та поверхневі інтеграли та застосовувати їх до практичних задач.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Математичний аналіз, ч. 1
Аналітична геометрія
Фізика
Аналітична геометрія
Фізика
Короткий зміст навчальної програми:
Навчальна дисципліна «Математичний аналіз, ч.2» складається з розділів «Функції багатьох змінних », «Ряди», «Інтегральне числення функцій багатьох змінних». У розділі «Функції багатьох змінних» розглядаються теми «Границя та неперервність функції двох змінних», «Частинні похідні», «Дослідження на екстремум функції двох змінних». У розділі «Ряди» розглядаються теми «Числові ряди», «Функціональні ряди», «Степеневі ряди», «Ряди Фур’є». У розділі «Інтегральне числення функцій багатьох змінних» розгля-даються теми «Кратні інтеграли», «Криволінійні інтеграли», «Поверхневі інтеграли».
Рекомендована література:
1. Дубовик В.П., Юрик І.І. Вища математика. К., 2001.
2. Дубовик В.П., Юрик І.І. Збірник задач з вищої математики.. К., 2004.
3. Пискунов Н.С. Дифференциальное и интегральное исчисления. Том. 1,2. М.: Наука, 1976.
Навчально-методичне забезпечення
1. Білущак Г.І. та ін.. Функції багатьох змінних. Індивідуальні завдання до типових розрахунків. – Львів: Вид-во ДУ “Львівська політехніка”, 1999.– 17 с.
2. Каленюк П.І. та ін. Числові та функціональні ряди. Методичні вказівки та завдання до розрахунково-графічних робіт. Вид-во Національного університету Львівська політехніка, 2000р.-28 с.
2. Дубовик В.П., Юрик І.І. Збірник задач з вищої математики.. К., 2004.
3. Пискунов Н.С. Дифференциальное и интегральное исчисления. Том. 1,2. М.: Наука, 1976.
Навчально-методичне забезпечення
1. Білущак Г.І. та ін.. Функції багатьох змінних. Індивідуальні завдання до типових розрахунків. – Львів: Вид-во ДУ “Львівська політехніка”, 1999.– 17 с.
2. Каленюк П.І. та ін. Числові та функціональні ряди. Методичні вказівки та завдання до розрахунково-графічних робіт. Вид-во Національного університету Львівська політехніка, 2000р.-28 с.
Методи і критерії оцінювання:
Методи діагностики знань
Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування на практичних заняттях, контрольних та самостійних робіт, індивідуальних розрахунково-графічних робіт.
Критерії оцінювання результатів навчання студентів
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК) (вказуються різні форми поточного контролю та максимальні бали за виконані завдання) 30
Розрахунково-графічна робота ( 10 балів) 10
Відвідування та робота на практичних заняттях 20
Разом за дисципліну: 100
Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування на практичних заняттях, контрольних та самостійних робіт, індивідуальних розрахунково-графічних робіт.
Критерії оцінювання результатів навчання студентів
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК) (вказуються різні форми поточного контролю та максимальні бали за виконані завдання) 30
Розрахунково-графічна робота ( 10 балів) 10
Відвідування та робота на практичних заняттях 20
Разом за дисципліну: 100