Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Фізика, частина 1
Спеціальність: Комп'ютерна інженерія
Код дисципліни: 6.123.00.O.9
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Загальної фізики
Лектор: Горіна Олена Михайлівна
Юр'єв Сергій Олексійович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Здатність продемонструвати базові знання з фізики.
2. Здатність застосовувати знання для розв’язування якісних та кількісних задач з фізики.
3. Здатність проводити вимірювання фізичних величин, їх обрахунок, знаходження похибок вимірювання.
4. Уміння застосовувати та інтегрувати знання і розуміння базових та фахових дисциплін.
5. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
2. Здатність застосовувати знання для розв’язування якісних та кількісних задач з фізики.
3. Здатність проводити вимірювання фізичних величин, їх обрахунок, знаходження похибок вимірювання.
4. Уміння застосовувати та інтегрувати знання і розуміння базових та фахових дисциплін.
5. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
1. Курс фізики за середню школу.
2. Вища математика.
3. Диференціальні рівняння.
4. Теорія ймовірностей та математична статистика.
2. Вища математика.
3. Диференціальні рівняння.
4. Теорія ймовірностей та математична статистика.
Короткий зміст навчальної програми:
Тип дисципліни: нормативна.
Цикл: математичної та природничо-наукової підготовки.
Рік навчання: 1курс.
Семестр: 1 семестр
Кредити: 4.
Форми навчання, для яких читається дисципліна: денна.
Зміст навчальної дисципліни: Фізичні основи механіки. Молекулярна фізика і термодинаміка. Електростатика, постійний струм.
Запланована навчальна діяльність: лекцій 30 год., лабораторних занять 15 год., практичних занять 15 год., самостійної роботи 60 год.; разом 120 год.
Методи викладання: словесні (лекція, розповідь, дискусія, пояснення), практичні (лабораторні роботи, розрахунково-графічні завдання), наочні методи (ілюстрування, демонстрування).
Рекомендована література:
1. Фізика і комп'ютерні технології: навч. пос. / [І.Р. Зачек, І.Є. Лопатинський, С.О. Юр'єв, О.В. Рибак, С.П. Дубельт]. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2019. – 360с.
2. Лабораторний практикум з фізики. Ч.1. Лабораторія механіки та молекулярної фізики: Навчальний посібник /О.М. Горіна, С.О. Юр’єв та ін.– Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2015. – 188 с.
3. Збірник задач з фізики: навч. посібник / І.Є. Лопатинський, О.М. Горіна, С.О. Юр’єв та ін. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 244 с
4. Збірник тестових завдань з фізики: навч. посібник у 2 ч. / І.Є. Лопатинський, О. М. Горіна, С.О. Юр’єв та ін.; за заг. ред. проф. Ю.Я. Бобала, проф. З.Г. Піха. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. Ч. 1. – 220 с.
2. Лабораторний практикум з фізики. Ч.1. Лабораторія механіки та молекулярної фізики: Навчальний посібник /О.М. Горіна, С.О. Юр’єв та ін.– Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2015. – 188 с.
3. Збірник задач з фізики: навч. посібник / І.Є. Лопатинський, О.М. Горіна, С.О. Юр’єв та ін. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 244 с
4. Збірник тестових завдань з фізики: навч. посібник у 2 ч. / І.Є. Лопатинський, О. М. Горіна, С.О. Юр’єв та ін.; за заг. ред. проф. Ю.Я. Бобала, проф. З.Г. Піха. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. Ч. 1. – 220 с.
Методи і критерії оцінювання:
У процесі викладання дисципліни використовуються:
вхідний контроль; поточний контроль (контроль на лекціях, на лабораторних і практичних заняттях, у поза навчальний час, на консультаціях); рубіжний (тематичний) контроль; підсумковий контроль (екзамен).
Діагностика знань і умінь студентів реалізується через: тестування студентів; виконання завдань лабораторних робіт та творчих додаткових завдань; виконання розрахунково-графічних робіт (РГР), самостійних та контрольних робіт тощо.
Критерії оцінювання: поточний контроль - 40 балів; екзаменаційний контроль - 60 балів.
Поточний контроль: лабораторні роботи - 10 балів; самостійні роботи (3 роботи) - 15 балів; РГР - 15 балів.
Екзаменаційний контроль: письмова компонента - 50 балів;
усна компонента - 10 балів.
вхідний контроль; поточний контроль (контроль на лекціях, на лабораторних і практичних заняттях, у поза навчальний час, на консультаціях); рубіжний (тематичний) контроль; підсумковий контроль (екзамен).
Діагностика знань і умінь студентів реалізується через: тестування студентів; виконання завдань лабораторних робіт та творчих додаткових завдань; виконання розрахунково-графічних робіт (РГР), самостійних та контрольних робіт тощо.
Критерії оцінювання: поточний контроль - 40 балів; екзаменаційний контроль - 60 балів.
Поточний контроль: лабораторні роботи - 10 балів; самостійні роботи (3 роботи) - 15 балів; РГР - 15 балів.
Екзаменаційний контроль: письмова компонента - 50 балів;
усна компонента - 10 балів.