Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Фізика, частина 2
Спеціальність: Комп'ютерна інженерія
Код дисципліни: 6.123.00.O.17
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Загальної фізики
Лектор: Горіна Олена Михайлівна
Юр'єв Сергій Олексійович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Здатність продемонструвати базові знання з фізики.
2. Здатність застосовувати знання для розв’язування якісних та кількісних задач з фізики.
3. Здатність проводити вимірювання фізичних величин, їх обрахунок, знаходження похибок вимірювання.
4. Уміння застосовувати та інтегрувати знання і розуміння базових та фахових дисциплін.
5. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
2. Здатність застосовувати знання для розв’язування якісних та кількісних задач з фізики.
3. Здатність проводити вимірювання фізичних величин, їх обрахунок, знаходження похибок вимірювання.
4. Уміння застосовувати та інтегрувати знання і розуміння базових та фахових дисциплін.
5. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
1. Курс фізики за середню школу.
2. Вища математика.
3. Диференціальні рівняння.
4. Теорія електричних та магнітних кіл.
5. Комп’ютерна електроніка
6. Теорія ймовірностей та математична статистика.
2. Вища математика.
3. Диференціальні рівняння.
4. Теорія електричних та магнітних кіл.
5. Комп’ютерна електроніка
6. Теорія ймовірностей та математична статистика.
Короткий зміст навчальної програми:
Тип дисципліни: нормативна.
Цикл: математичної та природничо-наукової підготовки.
Мова навчання: українська.
Рік навчання: 1курс.
Семестр: 2.
Кредити: 5.
Форми навчання, для яких читається дисципліна: денна.
Зміст навчальної дисципліни: Магнетизм. Фізика коливань і хвиль. Оптика. Квантова фізика. Елементи ядерної фізики. Фізика твердого тіла.
Запланована навчальна діяльність: лекцій 30 год., лабораторних занять 30 год., практичних занять 15 год., самостійної роботи 75 год.; разом 150 год.
Методи викладання: словесні (лекція, розповідь, дискусія, пояснення), практичні (лабораторні роботи, розрахунково-графічні завдання), наочні методи (ілюстрування, демонстрування).
Рекомендована література:
1. Фізика і комп'ютерні технології: навч. пос. / [І.Р. Зачек, І.Є. Лопатинський, С.О. Юр'єв, О.В. Рибак, С.П. Дубельт]. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2019. – 360с.
2. Лабораторний практикум з фізики. Частина 2. Електрика і магнетизм: Навч. посібник. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2006. – 204 с.
3. Лабораторний практикум з фізики. Частина 3. Оптика та атомна фізика: Навч. посібник. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2006. – 264 с.
4. Збірник задач з фізики: навч. посібник / І.Є. Лопатинський, О.М. Горіна, С.О. Юр’єв та ін. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 244 с.
5. Збірник тестових завдань з фізики: навч. посібник у 2 ч. / І.Є. Лопатинський, О.М. Горіна, С.О. Юр’єв та ін.; за заг. ред. проф. Ю.Я. Бобала, проф. З.Г. Піха. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. Ч. 2. – 184 с.
2. Лабораторний практикум з фізики. Частина 2. Електрика і магнетизм: Навч. посібник. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2006. – 204 с.
3. Лабораторний практикум з фізики. Частина 3. Оптика та атомна фізика: Навч. посібник. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2006. – 264 с.
4. Збірник задач з фізики: навч. посібник / І.Є. Лопатинський, О.М. Горіна, С.О. Юр’єв та ін. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 244 с.
5. Збірник тестових завдань з фізики: навч. посібник у 2 ч. / І.Є. Лопатинський, О.М. Горіна, С.О. Юр’єв та ін.; за заг. ред. проф. Ю.Я. Бобала, проф. З.Г. Піха. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. Ч. 2. – 184 с.
Методи і критерії оцінювання:
У процесі викладання дисципліни використовуються:
вхідний контроль; поточний контроль (контроль на лекціях, на лабораторних і практичних заняттях, у поза навчальний час, на консультаціях); рубіжний (тематичний) контроль; підсумковий контроль (екзамен).
Діагностика знань і умінь студентів реалізується через: тестування студентів; виконання завдань лабораторних робіт та творчих додаткових завдань; виконання розрахунково-графічних робіт (РГР), самостійних та контрольних робіт тощо.
Критерії оцінювання: поточний контроль - 40 балів; екзаменаційний контроль - 60 балів.
Поточний контроль: лабораторні роботи - 20 балів; самостійні роботи (2 роботи) - 10 балів; РГР - 10 балів.
Екзаменаційний контроль: письмова компонента - 50 балів;
усна компонента - 10 балів.
вхідний контроль; поточний контроль (контроль на лекціях, на лабораторних і практичних заняттях, у поза навчальний час, на консультаціях); рубіжний (тематичний) контроль; підсумковий контроль (екзамен).
Діагностика знань і умінь студентів реалізується через: тестування студентів; виконання завдань лабораторних робіт та творчих додаткових завдань; виконання розрахунково-графічних робіт (РГР), самостійних та контрольних робіт тощо.
Критерії оцінювання: поточний контроль - 40 балів; екзаменаційний контроль - 60 балів.
Поточний контроль: лабораторні роботи - 20 балів; самостійні роботи (2 роботи) - 10 балів; РГР - 10 балів.
Екзаменаційний контроль: письмова компонента - 50 балів;
усна компонента - 10 балів.