Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Комп'ютерна логіка (курсова робота)
Спеціальність: Комп'ютерна інженерія
Код дисципліни: 6.123.00.O.20
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Електронні обчислювальні машини
Лектор: професор Глухов Валерій Сергійович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знання правил виконання арифметичних і логічних операцій у різних системах числення;
засвоєння основних методів аналізу та синтезу базових вузлів сучасних комп’ютерів - цифрових комбінаційних схем та цифрових автоматів;
вміння застосовувати набуті знання в практичній діяльності.
засвоєння основних методів аналізу та синтезу базових вузлів сучасних комп’ютерів - цифрових комбінаційних схем та цифрових автоматів;
вміння застосовувати набуті знання в практичній діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
Комп’ютерна логіка (частина 1),
Комп’ютерна схемотехніка
Комп’ютерна логіка (частина 1),
Комп’ютерна схемотехніка
Короткий зміст навчальної програми:
Синтез комбінаційних схем. Базові логічні комбінаційні вузли. Програмовані логічні схеми. Базові арифметичні комбінаційні вузли. Алгоритми виконання основних арифметичних і логічних операцій.
Рекомендована література:
1. «Логіка роботи комбінаційних цифрових вузлів». Навчальний посібник з дисципліни «Комп’ютерна логіка» для студентів усіх форм навчання напряму 6.050102 «Комп’ютерна інженерія», обсяг 102 стор, укладач — д.т.н. Глухов В.С., доц. каф. ЕОМ. Львів: НУЛП, 2014.
2. Мельник А.О. Архітектура комп’ютера. Підручник. – Луцьк: Волинська обласна друкарня, 2008. – 470 с.
3. Лукащук Л.О. Схемотехніка логічних та послідовнісних схем. – Львів. Видавництво Національного унівкерситету «Львівська політехніка», 2004. – 116 с.
2. Мельник А.О. Архітектура комп’ютера. Підручник. – Луцьк: Волинська обласна друкарня, 2008. – 470 с.
3. Лукащук Л.О. Схемотехніка логічних та послідовнісних схем. – Львів. Видавництво Національного унівкерситету «Львівська політехніка», 2004. – 116 с.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100 %, залік): письмово-усна форма (100 %)