Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Комп'ютерні системи

Спеціальність: Комп'ютерна інженерія
Код дисципліни: 6.123.00.O.92
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Електронні обчислювальні машини
Лектор: доцент Голембо Вадим Адольфович.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати основні галузі застосування , методи створення та архітектуру сучасних комп’ютерних систем (КС);
розуміти основні ідеї, структури, особливості побудови та функціонування конкретних класів КС;
вміти вибрати і/або розробити КС, які здатні виконувати поставлені перед КС технічні завдання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити
Організація та функціонування ЕОМ
Архітектура комп`ютерів
кореквізити
Мікропроцесорні системи
Моделювання комп’ютерних систем
Короткий зміст навчальної програми:
Основні принципи створення та галузі застосування КС; приклади великих задач, які вирішуються із допомогою КС;характеристики та параметри КС; Основні ознаки, за якими класифікуються КС; Основні структури КС та їх порівняний аналіз; Основні підходи до побудови високонадійних КС; КС, які взаємодіють з реальними об’єктами; вимірювально-обчислювальні системи; Однорідні КС та середовища, децентралізовані та мультиагентні КС; концепція самоорганізації, конфігурування та нарощування; КС з конвеєрною обробкою інформації; асоціативні та матричні КС; Мультипроцесорні КС з загальною та розподіленою пам’яттю; архітектура cc NUMA; Багатомашинні КС; концепція розподілених обчислень; обчислювальні кластери; GRID-комп’ютинг і Cloud-комп’ютинг; паралельні обчислення на GPU.
Рекомендована література:
1.Мельник А.О., Мельник В.А. Персональні суперкомп’ютери: Архітектура, проектування, застосування.-Львів: Видавництво «Львівська політехніка» 2013. -516 с.
2.Бройдо В.Л., Ильина О.П. Архитектура ЭВМ и систем:-СПб.:Питер, 2006. -718 с.
3. Цилькер П.Я., Орлов С.А. Организация ЭВМ и систем:-СПб.:Питер, 2004. -668 с.(Гл.10-Гл.15).
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль - письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, оцінювання виконаних індивідуальних завдань (30%);
- підсумковий контроль - контрольний захід, екзамен: письмово-усна форма (70 %).