Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Менеджмент
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.8
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: Жовтанецька Оксана Омелянівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- планування і реалізація стратегії розвитку організації;
- визначення конкретних цілей розвитку і вироблення системи заходів для досягнення можливостей забезпечення ефективної діяльності організацій;
- побудова організаційної структури управління організації;
- вмілий вибір моделей мотивування для успішної роботи організації;
- прийняття правильного варіанту управлінського рішення при розв’язанні проблем та стимулюванні творчої свідомості;
- створення нормального морально-психологічного клімату в колективі;
- формування відповідного стилю керівництва, поєднання влади з мистецтвом управління, забезпечення ефективності персоналу організації з метою отримання прибутку.
- визначення конкретних цілей розвитку і вироблення системи заходів для досягнення можливостей забезпечення ефективної діяльності організацій;
- побудова організаційної структури управління організації;
- вмілий вибір моделей мотивування для успішної роботи організації;
- прийняття правильного варіанту управлінського рішення при розв’язанні проблем та стимулюванні творчої свідомості;
- створення нормального морально-психологічного клімату в колективі;
- формування відповідного стилю керівництва, поєднання влади з мистецтвом управління, забезпечення ефективності персоналу організації з метою отримання прибутку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Вступ до фаху "Маркетинг"
Політична економія
Математика для економістів, част.1
Політична економія
Математика для економістів, част.1
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність менеджменту і його місце в системі управління підприємством. Історія розвитку менеджменту. Організація як об’єкт управління.
Функції та технологія менеджменту. Планування як загальна функція. Організування як загальна функція менеджменту. Мотивування як загальна функція менеджменту. Контролювання як загальна функція менеджменту. Регулювання як загальна функція менеджменту. Методи менеджменту. Управлінські рішення. Інформація і комунікації в менеджменті. Керівництво та лідерство. Відповідальність та етика у менеджменті. Організаційні зміни та ефективність менеджменту.
Рекомендована література:
1. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Основи менеджменту: Підручник. Вид. 2-ге, випр., доп. – К.: «Академвидав», 2007. – 464с. (Альма-матер).
2. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г., Петришин Н.Я. Прикладний менеджмент. Навч. посібник. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009. – 292 с.
3. Кузьмін О.Є., Георгіаді Н.Г., Босак А.О.: Прикладний менеджмент: Метод. вказівки і завдання для виконання лабораторних робіт з курсу «Менеджмент». – Львів Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка», 2003. – 80 с.
4. Навчально-методичне забезпечення по дисципліні знаходиться: режим доступу: http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=10791
2. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г., Петришин Н.Я. Прикладний менеджмент. Навч. посібник. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009. – 292 с.
3. Кузьмін О.Є., Георгіаді Н.Г., Босак А.О.: Прикладний менеджмент: Метод. вказівки і завдання для виконання лабораторних робіт з курсу «Менеджмент». – Львів Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка», 2003. – 80 с.
4. Навчально-методичне забезпечення по дисципліні знаходиться: режим доступу: http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=10791
Методи і критерії оцінювання:
Оцінювання знань студента здійснюється у таких напрямках: наявність конкретних умінь, їхня глибина, стійкість і гнучкість; ступінь опанування основних положень дисципліни та їх творче застосування під час розв'язання ситуаційних задач та кейсів.
Оцінювання студентів здійснюється за чотирибальною системою: "відмінно" - студент володіє навчальним матеріалом у повному обсязі (міцно засвоїв увесь програмний матеріал, виявив глибоке його розуміння, вичерпно відповів і обґрунтував власні висновки, прийняв обґрунтоване рішення і вміло використав на практиці, упевнено виконав завдання); "добре" - студент засвоїв навчальний матеріал на достатньо високому рівні (загалом знає весь програмний матеріал, на питання відповідає вільно, але недостатньо широко, правильно використовує свої знання на практиці тощо); "задовільно" - студент загалом засвоїв основний навчальний матеріал, оперує ним недостатньо чітко та упевнено, слабо визначає зв'язки й відносини між предметами і явищами (виявляє знання тільки основного матеріалу, передбаченого програмою, спроможний використовувати свої знання на практиці, правильно виконує прийоми і дії та ін.); "незадовільно" - студент загалом має поверхове уявлення про основний навчальний матеріал, не може ним оперувати.
Поточний контроль:
Робота на практичних заняттях – 10 балів:
- розв’язок задач, ситуаційних вправ, кейсів – 5 балів;
- опитування у вигляді тестування – 5 балів.
Виконання лабораторних робіт – 20 балів.
Разом за поточний контроль – 30 балів.
Екзаменаційний контроль:
- письмова компонента – 40 балів;
- усна компонента – 30 балів.
Разом за дисципліну – 100 балів.
Оцінювання студентів здійснюється за чотирибальною системою: "відмінно" - студент володіє навчальним матеріалом у повному обсязі (міцно засвоїв увесь програмний матеріал, виявив глибоке його розуміння, вичерпно відповів і обґрунтував власні висновки, прийняв обґрунтоване рішення і вміло використав на практиці, упевнено виконав завдання); "добре" - студент засвоїв навчальний матеріал на достатньо високому рівні (загалом знає весь програмний матеріал, на питання відповідає вільно, але недостатньо широко, правильно використовує свої знання на практиці тощо); "задовільно" - студент загалом засвоїв основний навчальний матеріал, оперує ним недостатньо чітко та упевнено, слабо визначає зв'язки й відносини між предметами і явищами (виявляє знання тільки основного матеріалу, передбаченого програмою, спроможний використовувати свої знання на практиці, правильно виконує прийоми і дії та ін.); "незадовільно" - студент загалом має поверхове уявлення про основний навчальний матеріал, не може ним оперувати.
Поточний контроль:
Робота на практичних заняттях – 10 балів:
- розв’язок задач, ситуаційних вправ, кейсів – 5 балів;
- опитування у вигляді тестування – 5 балів.
Виконання лабораторних робіт – 20 балів.
Разом за поточний контроль – 30 балів.
Екзаменаційний контроль:
- письмова компонента – 40 балів;
- усна компонента – 30 балів.
Разом за дисципліну – 100 балів.