Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Маркетинг закупівель
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.81
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Гринів Н.Т.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
- знати: теорію маркетингу відносин, основи управління товарним портфелем, теорію планування закупівельної діяльності, її організацію, контроль та регулювання, вимоги до постачальника, методи закупівлі товарів, стратегії маркетингу закупівель.
- уміти: формувати та підтримувати товарний асортимент за обсягом і структурою, здійснювати облік потреб реальних і потенційних споживачів при прийнятті управлінських рішень в області закупівельної діяльності, створювати умови для максимального пристосування товарної, цінової політики, політики розподілу і політики просування до потреб покупців, забезпечувати прибутковість закупівельної діяльності.
- знати: теорію маркетингу відносин, основи управління товарним портфелем, теорію планування закупівельної діяльності, її організацію, контроль та регулювання, вимоги до постачальника, методи закупівлі товарів, стратегії маркетингу закупівель.
- уміти: формувати та підтримувати товарний асортимент за обсягом і структурою, здійснювати облік потреб реальних і потенційних споживачів при прийнятті управлінських рішень в області закупівельної діяльності, створювати умови для максимального пристосування товарної, цінової політики, політики розподілу і політики просування до потреб покупців, забезпечувати прибутковість закупівельної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізити: Маркетинг, Логістика, Інфраструктура товарного ринку.
- кореквізити: Маркетингова товарна політика, Маркетинг промислового підприємства, Маркетингове ціноутворення.
- кореквізити: Маркетингова товарна політика, Маркетинг промислового підприємства, Маркетингове ціноутворення.
Короткий зміст навчальної програми:
Предмет, об’єкт і завдання маркетингу закупівель. Дослідження ринку сировини і матеріалів, визначення потреби в матеріально-технічних ресурсах. Організація закупівель (централізована, децентралізована). Профіль компанії (промислові, фінансові і т.д.). Політика в області закупівель (лізинг, комплектні поставки, часткова передоплата, відстрочка платежу тощо). Критерій закупівель (якість, рівень обслуговування, ціна, строки поставки). Складання плану закупівель, пошук та вибір постачальників. Взаємні закупівлі, у тому числі закупівлі з давальницької сировини. Складання замовлення. Складання угод з постачальниками, транспортними організаціями на поставку сировини і матеріалів. Приймання матеріальних ресурсів на склади. Встановлення ліміту на матеріали та оформлення документів для видачі матеріалів. Контроль за станом норм виробничих запасів. Забезпечення зберігання матеріальних ресурсів. Використання технології лізингу (оренди). Участь у виставках, ярмарках.
Рекомендована література:
1. Балабанова Л.В. Маркетинг закупівельної діяльності / Л.В.Балабанова, Л.О. Костенко. - Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2002. - 90 c.
2. Балабанова Л.В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Навч. посіб. / Л.В. Балабанова, О.А. Бриндіна. - К: Професіонал, 2006. – 336 с.
3. Кардаш В. Маркетингова товарна політика: Навч.-метод. посібник для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана - 3. вид., доп. та перероб. - К. : КНЕУ, 2006. - 248с.
4. Крикавський Є. В. Логістика. Основи теорії: Підручник – 2-е вид., доп. і переробл. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2006. – 456 с.
5. Оснач О.Ф. Маркетинг у галузі закупівлі промислових товарів. Закупівельна діяльність: Бібліотека українських підручників / О. Ф. Оснач. – http://libfree.com/158957612_ marketingmarketing_galuzi_zakupivli_promislovih_tovariv.html.
2. Балабанова Л.В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Навч. посіб. / Л.В. Балабанова, О.А. Бриндіна. - К: Професіонал, 2006. – 336 с.
3. Кардаш В. Маркетингова товарна політика: Навч.-метод. посібник для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана - 3. вид., доп. та перероб. - К. : КНЕУ, 2006. - 248с.
4. Крикавський Є. В. Логістика. Основи теорії: Підручник – 2-е вид., доп. і переробл. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2006. – 456 с.
5. Оснач О.Ф. Маркетинг у галузі закупівлі промислових товарів. Закупівельна діяльність: Бібліотека українських підручників / О. Ф. Оснач. – http://libfree.com/158957612_ marketingmarketing_galuzi_zakupivli_promislovih_tovariv.html.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування.
- підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.
- підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.
Маркетинг закупівель
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.106
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к. е н., доцент Шандрівська Олена Євгенівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати: основні терміни і поняття маркетингу закупівель, зміст його головних складових, етапів розвитку, методів та форм закупівельної діяльності. Практичні навички щодо основних засобів закупівель та особливостей їх впровадження; організації проведення відкритих та закритих конкурсів; державних та міжнародних закупівель;
вміти: розкривати соціально-економічну сутність ситуацій та видів закупівельної діяльності та підприємств, оцінювати вплив зовнішніх чинників на процес закувель, мати цілісне уявлення про систему закупівель різних інтеграційних рівнів;
1) стратегічно мислити, формувати та обирати з альтернатив оптимальну закупівельну стратегію, розробляти інтегровані, логістично- та маркетинговозорієнтовані рішення у умовах ризику при закупівлі продукції;
2) ідентифікувати та оцінювати результативність закупівельної діяльності; проводити аудит; упроваджувати результати бенчмаркінгу; узгоджувати рішення у закупівельній діяльності із рішеннями в інших видах діяльності підприємства;
3) розробляти стратегічні, оперативні та поточні плани закупівельної діяльності.
знати: основні терміни і поняття маркетингу закупівель, зміст його головних складових, етапів розвитку, методів та форм закупівельної діяльності. Практичні навички щодо основних засобів закупівель та особливостей їх впровадження; організації проведення відкритих та закритих конкурсів; державних та міжнародних закупівель;
вміти: розкривати соціально-економічну сутність ситуацій та видів закупівельної діяльності та підприємств, оцінювати вплив зовнішніх чинників на процес закувель, мати цілісне уявлення про систему закупівель різних інтеграційних рівнів;
1) стратегічно мислити, формувати та обирати з альтернатив оптимальну закупівельну стратегію, розробляти інтегровані, логістично- та маркетинговозорієнтовані рішення у умовах ризику при закупівлі продукції;
2) ідентифікувати та оцінювати результативність закупівельної діяльності; проводити аудит; упроваджувати результати бенчмаркінгу; узгоджувати рішення у закупівельній діяльності із рішеннями в інших видах діяльності підприємства;
3) розробляти стратегічні, оперативні та поточні плани закупівельної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: мркетинг послуг, промисловий маркетинг, товарознавство, інформаційні системи і технології в маркетингу, управління продажами товарів
Кореквізити: управління якістю послуг, логістика постачання, логістика торгівлі, управління маркетингом, електронний маркетинг і логістика.
Кореквізити: управління якістю послуг, логістика постачання, логістика торгівлі, управління маркетингом, електронний маркетинг і логістика.
Короткий зміст навчальної програми:
сутність концепцій маркетингу закупівель; класифікація закупівель; методи, способи та етапи закупівель; особливості складання договору закупівель; критерії визначення постачальників та концепція логістики постачання продукції; сутність та основні характеристики купівельної поведінки організацій-покупців; цілі закупівель для потреб організацій; сутність оптимальної кількості потенційних промислових покупців; принципи формування закупівельного центру та розподіл ролей у ньому; етапи прийняття рішення про закупівлю; особливості поведінки організації-покупця при онлайн-закупівлі; сутність онлайн-аукціонів на ринках організацій; сучасні стратегії маркетингу закупівель; методологія управління закупівельною діяльністю підприємств.
Рекомендована література:
1.Балабанова Л.В., Бриндіна О.А. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Навч. Посіб. – К. ВД “Професіонал”, 2006. – 336 с.
2.Уолтерс Д. Логистика. Управление цепью поставок: Пер. С англ. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 503 с.
3. Кристофер М. Логистика и управление цепочками поставок / М. Кристофер ; под общ. ред. B.C. Лукинского. - СПб.: Питер, 2004. -316 с.
2.Уолтерс Д. Логистика. Управление цепью поставок: Пер. С англ. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 503 с.
3. Кристофер М. Логистика и управление цепочками поставок / М. Кристофер ; под общ. ред. B.C. Лукинского. - СПб.: Питер, 2004. -316 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: (40 %) усне опитування, виступи на семінарах, тести.
Підсумковий контроль: (60 %): іспит.
Підсумковий контроль: (60 %): іспит.