Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Організація та проведення заходів у сфері паблік рілейшнз (курсовий проект)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.86
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., асист. Довгунь Оксана Степанівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати, як формувати якісне інформаційне наповнення з метою поширення бажаної інформації про підприємство, формувати необхідний імідж підприємства.
• уміти: формувати мету, цілі та стратегію кампанії з паблік рілейшнз; визначати цільову аудиторію; формувати необхідні взаємовідносини з контактними аудиторіями, враховуючи базові принципи та технології паблік рілейшнз; враховувати вплив культури, довіри та сучасних технологій на успішний паблік рілейшнз.
• мати уявлення про: подання програми заходу (іншої форми зв’язку із громадськістю) у креативній формі; бюджетування, вимірювання впливу кампанії з паблік рілейшнз і звітування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Управління продажами в сфері послуг
кореквізити:
• Інтернет-маркетинг
• Паблік рілейшнз у маркетингу
• Розвиток професійної кар’єри
Короткий зміст навчальної програми:
Вступ. Визначення мети та основних цілей кампанії з паблік рілейшнз. Визначення цільової аудиторії та фокусування на основних її потребах. Формулювання етапів стратегії кампанії з паблік рілейшнз. Аналізування можливих ЗМІ та пошук контактних осіб. Подання програми заходу (іншої форми зв’язку із громадськістю) у креативній формі. Брендинг у паблік рілейшнз. Можливі сценарії розвитку подій. Вплив культури, довіри та сучасних технологій на успішний паблік рілейшнз. Бюджетування, вимірювання впливу кампанії з паблік рілейшнз і звітування. Висновки.
Рекомендована література:
1. Королько В.Г. Некрасова О. В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-тє вид. доп. і перероб. К.: Вид. дім «Києво-Могилянська акаде-мія», 2009. — 831 с.
2. Ньюсом Д., Терк Д., Крукеберг Д. Все о PR. Теория и практика паблик рилейшнз.
7-е изд.-е/Пер. с англ.-М.: ИНФРА-М, 2001.- 425 с.
3. Паблік рилейшнз в корпоративному брендингу: механізм управління та методологія оцінки: монографія / Олександр Володимирович Кендюхов, Катерина Юріївна Ягельська; В.о. Донец. нац. техн. ун-т; Наук. ред. В. В. Дементьєв.– Донецьк : Б.в., 2010.– 224 с.
4. Як здобувати друзів і впливати на людей /Д. Карнеги. – В-во: Країна мрій. - К.: 2011. – 272 с.

Методи і критерії оцінювання:
• підсумковий контроль (100 %, контрольний захід, диф. залік): письмовова (КП) та усна форма (100%).