Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Паблік рілейшнз у маркетингу
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.83
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., асист. Довгунь Оксана Степанівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати і вміти поєднувати соціальні, політичні і психологічні чинники зовнішнього та внутрішнього середовищ для забезпечення необхідної поведінки середовища щодо підприємства та його продукції і сприяння успіху підприємства.
• уміти будувати лояльні взаємовідносини з контактними аудиторіями, ефективно вести ділові переговори із врахування культурних особливостей партнерів, застосувуючи базові принципи та технології паблік рілейшнз, комунікацій, психологічні прийоми, дебати.
• мати уявлення про: проведення заходів спеціального характеру (презентацій, конференцій, днів відкритих дверей, круглих столів, виставок та ін.); роботу з громадськістю через засоби масової інформації (інтерв’ю, прес-релізи, прес-конференції, листи до редакторів, огляди та ін); якісне інформаційне наповнення з метою поширення бажаної інформації про підприємство, формування необхідного іміджу.
• уміти будувати лояльні взаємовідносини з контактними аудиторіями, ефективно вести ділові переговори із врахування культурних особливостей партнерів, застосувуючи базові принципи та технології паблік рілейшнз, комунікацій, психологічні прийоми, дебати.
• мати уявлення про: проведення заходів спеціального характеру (презентацій, конференцій, днів відкритих дверей, круглих столів, виставок та ін.); роботу з громадськістю через засоби масової інформації (інтерв’ю, прес-релізи, прес-конференції, листи до редакторів, огляди та ін); якісне інформаційне наповнення з метою поширення бажаної інформації про підприємство, формування необхідного іміджу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Управління продажами в сфері послуг
кореквізити:
• Інтернет-маркетинг
• Організація та проведення заходів у сфері паблік рілейшнз (КП)
• Розвиток професійної кар’єри
• Управління продажами в сфері послуг
кореквізити:
• Інтернет-маркетинг
• Організація та проведення заходів у сфері паблік рілейшнз (КП)
• Розвиток професійної кар’єри
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність та основні принципи паблік рілейшнз (PR). Історія виникнення паблік рілейшнз та сучасні тенденції його розвитку. Внутрішні та зовнішні паблік рілейшнз. Особливості PR у маркетингу. Стратегічне і оперативне PR-планування у маркетингу. Моделі і методи паблік рілейшнз. Програми комунікацій із різними контактними аудиторіями. Основні принципи взаємодії суспільства та підприємств зі ЗМІ. Різноманітні заходи із паблік рілейшнз і ділове спілкування. Інформаційне забезпечення PR. Формування іміджу підприємства. Кризові паблік рілейшнз.
Рекомендована література:
1. Королько В.Г. Некрасова О. В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-тє вид. доп. і перероб. К.: Вид. дім «Києво-Могилянська акаде-мія», 2009. — 831 с.
2. Ньюсом Д., Терк Д., Крукеберг Д. Все о PR. Теория и практика паблик рилейшнз.
7-е изд.-е/Пер. с англ.-М.: ИНФРА-М, 2001.- 425 с.
3. Паблік рилейшнз в корпоративному брендингу: механізм управління та методологія оцінки: монографія /Олександр Володимирович Кендюхов, Катерина Юріївна Ягельська; В.о. Донец. нац. техн. ун-т; Наук. ред. В. В. Дементьєв.– Донецьк : Б.в., 2010.– 224 с.
4. Спэнгл М., Aйзенхарт М. Переговоры. Решение проблем в разном контексте / Пер. с англ. – Х.: Изд-во Гуманитарный центр, 2009. – 592 с.
2. Ньюсом Д., Терк Д., Крукеберг Д. Все о PR. Теория и практика паблик рилейшнз.
7-е изд.-е/Пер. с англ.-М.: ИНФРА-М, 2001.- 425 с.
3. Паблік рилейшнз в корпоративному брендингу: механізм управління та методологія оцінки: монографія /Олександр Володимирович Кендюхов, Катерина Юріївна Ягельська; В.о. Донец. нац. техн. ун-т; Наук. ред. В. В. Дементьєв.– Донецьк : Б.в., 2010.– 224 с.
4. Спэнгл М., Aйзенхарт М. Переговоры. Решение проблем в разном контексте / Пер. с англ. – Х.: Изд-во Гуманитарный центр, 2009. – 592 с.
Методи і критерії оцінювання:
• самостійні роботи, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)
Паблік рілейшнз у маркетингу
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.107
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., асист. Довгунь Оксана Степанівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати і вміти поєднувати соціальні, політичні і психологічні чинники зовнішнього та внутрішнього середовищ для забезпечення необхідної поведінки середовища щодо підприємства та його продукції і сприяння успіху підприємства.
• уміти будувати лояльні взаємовідносини з контактними аудиторіями, ефективно вести ділові переговори із врахування культурних особливостей партнерів, застосувуючи базові принципи та технології паблік рілейшнз, комунікацій, психологічні прийоми, дебати.
• мати уявлення про: проведення заходів спеціального характеру (презентацій, конференцій, днів відкритих дверей, круглих столів, виставок та ін.); роботу з громадськістю через засоби масової інформації (інтерв’ю, прес-релізи, прес-конференції, листи до редакторів, огляди та ін); якісне інформаційне наповнення з метою поширення бажаної інформації про підприємство, формування необхідного іміджу.
• уміти будувати лояльні взаємовідносини з контактними аудиторіями, ефективно вести ділові переговори із врахування культурних особливостей партнерів, застосувуючи базові принципи та технології паблік рілейшнз, комунікацій, психологічні прийоми, дебати.
• мати уявлення про: проведення заходів спеціального характеру (презентацій, конференцій, днів відкритих дверей, круглих столів, виставок та ін.); роботу з громадськістю через засоби масової інформації (інтерв’ю, прес-релізи, прес-конференції, листи до редакторів, огляди та ін); якісне інформаційне наповнення з метою поширення бажаної інформації про підприємство, формування необхідного іміджу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Управління продажами в сфері Інтернет-маркетингу
кореквізити:
• Соціальні медіа
• Створення та просування інтернет-магазину (КП)
• Управління маркетингом
• Інтернет-маркетинг
• Управління продажами в сфері Інтернет-маркетингу
кореквізити:
• Соціальні медіа
• Створення та просування інтернет-магазину (КП)
• Управління маркетингом
• Інтернет-маркетинг
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність та основні принципи паблік рілейшнз (PR). Історія виникнення паблік рілейшнз та сучасні тенденції його розвитку. Внутрішні та зовнішні паблік рілейшнз. Особливості PR у маркетингу. Стратегічне і оперативне PR-планування у маркетингу. Моделі і методи паблік рілейшнз. Програми комунікацій із різними контактними аудиторіями. Основні принципи взаємодії суспільства та підприємств зі ЗМІ. Різноманітні заходи із паблік рілейшнз і ділове спілкування. Інформаційне забезпечення PR. Формування іміджу підприємства. Кризові паблік рілейшнз.
Рекомендована література:
1. Королько В.Г. Некрасова О. В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-тє вид. доп. і перероб. К.: Вид. дім «Києво-Могилянська акаде-мія», 2009. — 831 с.
2. Ньюсом Д., Терк Д., Крукеберг Д. Все о PR. Теория и практика паблик рилейшнз.
7-е изд.-е/Пер. с англ.-М.: ИНФРА-М, 2001.- 425 с.
3. Паблік рилейшнз в корпоративному брендингу: механізм управління та методологія оцінки: монографія /Олександр Володимирович Кендюхов, Катерина Юріївна Ягельська; В.о. Донец. нац. техн. ун-т; Наук. ред. В. В. Дементьєв.– Донецьк : Б.в., 2010.– 224 с.
4. Спэнгл М., Aйзенхарт М. Переговоры. Решение проблем в разном контексте / Пер. с англ. – Х.: Изд-во Гуманитарный центр, 2009. – 592 с.
2. Ньюсом Д., Терк Д., Крукеберг Д. Все о PR. Теория и практика паблик рилейшнз.
7-е изд.-е/Пер. с англ.-М.: ИНФРА-М, 2001.- 425 с.
3. Паблік рилейшнз в корпоративному брендингу: механізм управління та методологія оцінки: монографія /Олександр Володимирович Кендюхов, Катерина Юріївна Ягельська; В.о. Донец. нац. техн. ун-т; Наук. ред. В. В. Дементьєв.– Донецьк : Б.в., 2010.– 224 с.
4. Спэнгл М., Aйзенхарт М. Переговоры. Решение проблем в разном контексте / Пер. с англ. – Х.: Изд-во Гуманитарный центр, 2009. – 592 с.
Методи і критерії оцінювання:
• самостійні роботи, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)