Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Управління музейною та пам’яткоохоронною діяльністю

Спеціальність: Музеєзнавство, пам'яткознавство
Код дисципліни: 6.027.02.E.77
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Історія, музеєзнавство і культурна спадщина
Лектор: ст. викл. Гербут Марія Володимирівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати цілі, завдання, функції та методи управління музейною діяльністю та об’єктами культурної спадщини;
• проводити маркетингові дослідження методом анкетного опитування;
• розробляти маркетингові стратегії із просування пропозицій музеїв на ринку;
• формувати управлінські рішення щодо підвищення конкурентоспроможності на основі аналізу факторів внутрішнього і зовнішнього середовищ;
• застосовувати сучасні методи управління персоналом музеїв та об’єктів культурної спадщини;
• використовувати методичний інструментарій для оцінки ефективності управління музейною діяльністю та об’єктами культурної спадщини.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Основи музеології


Короткий зміст навчальної програми:
Теоретико-прикладні основи управління музейною діяльністю та об’єктами культурної спадщини. Роль маркетингу як концепції ринкового управління музейною діяльністю та об’єктами культурної спадщини. Особливості основних елементів комплексу маркетингу та управління конкурентоспроможністю пропозицій музеїв. Сучасні методи управління персоналом музеїв та об’єктів культурної спадщини. Принципи фандрейзингової політики музеїв та об’єктів культурної спадщини. Критерії та показники ефективності управління музейною діяльністю та об’єктами культурної спадщини.
Рекомендована література:
1. Балабанова Л.В. Управління персоналом: навч. посібник / Л.В. Балабанова, O.B. Сардак. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. - 471 с.
2. Котлер Н. Музейний маркетинг і стратегія: формування місії, залучення публіки, збільшення доходів і ресурсів / Ніл Котлер, Філіп Котлер, ВендіКотлер; пер. з англ. Т. Олійник, Т. Пирогова, С. Рябчук, Р. Свято. – К. : Стилос, 2010. – 528 с.
3. Кузьмін О. Є. Теоретичні і практичні засади менеджменту : навчальний посібник / О. Є. Кузьмін, О. Г. Мельник. – 2-е вид. доп. і перероб. – Львів : Національний університет «Львівська політехніка» (Інформаційно-видавничий центр «ІНТЕЛЕКТ+» Інститут післядипломної освіти), «Інтелект-Захід», 2003. – 352 с.
4. Павлова В.А. Конкурентоспроможність підприємства: управління, оцінка, стратегія: монографія / В.А. Павлова, О.В. Кузьменко, В.М. Орлова, Г.А. Рижкова. – Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2011. – 352 с.
5. Чернявська О.В. Фандрайзинг: навч. посіб. / О.В. Чернявська, А.М. Соколова. – К.: Центр учбової літератури, 2013. – 188 с.
Методи і критерії оцінювання:
рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль – 40 балів (опитування. презентації, відповіді усні, письмові); підсумковий контроль – 60 балів (екзамен).