Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Інформаційні технології організації бізнесу
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.E.27
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент, Кравець Руслан Богданович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знати:
- Володіння знаннями і розуміння наукових засад організації, модернізації, вдосконалення процесів інформаційної, бібліотечної та архівної справи;
- Здатність застосувати знання та практичні навички з професійно-орієнтованих навчальних дисциплін з інформаційної, бібліотечної та архівної справи в екстремальних умовах;
- Поглиблені знання з теорії і практики інформаційної діяльності щодо впровадження та використання технологій документних комунікацій в соціальних системах, маркетингу інформаційних продуктів і послуг, соціальних комунікацій в мережі Інтернет, мультимедійного забезпечення інформаційної діяльності та технологій веб-дизайну;
- Здатність аналізувати теоретичні та практичні засади формування бібліотекознавства та архівознавства, технологій електронних бібліотек та архівів, технологій задоволення інформаційних потреб та менеджменту бібліотечних і архівних установ;
- Здатність застосувати знання та практичні навики аналізу відповідних нормативних документів, чинних стандартів і технічних умов у галузі;
- Практично застосовувати знання сучасного стану справ та новітніх технологій в галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи;
- Впроваджувати технічні рішення в суспільному, економічному та соціальному контексті;
- Застосовувати знання основ менеджменту, маркетингу та управління проектами.
Уміти:
- Впроваджувати нові аспекти розв’язування завдань синтезу та аналізу в системах, які характерні обраній спеціалізації;
- Системно розвивати та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей;
- Організовувати та здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання завдань спеціальності;
- Ефективно здійснювати керівництво колективом із досягнення поставлених завдань;
- Формувати запити до інформаційних систем для реалізації завдань галузі;
- Застосовувати навички щодо проведення експериментальних досліджень за професійною тематикою;
- Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях;
- Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
- Володіння знаннями і розуміння наукових засад організації, модернізації, вдосконалення процесів інформаційної, бібліотечної та архівної справи;
- Здатність застосувати знання та практичні навички з професійно-орієнтованих навчальних дисциплін з інформаційної, бібліотечної та архівної справи в екстремальних умовах;
- Поглиблені знання з теорії і практики інформаційної діяльності щодо впровадження та використання технологій документних комунікацій в соціальних системах, маркетингу інформаційних продуктів і послуг, соціальних комунікацій в мережі Інтернет, мультимедійного забезпечення інформаційної діяльності та технологій веб-дизайну;
- Здатність аналізувати теоретичні та практичні засади формування бібліотекознавства та архівознавства, технологій електронних бібліотек та архівів, технологій задоволення інформаційних потреб та менеджменту бібліотечних і архівних установ;
- Здатність застосувати знання та практичні навики аналізу відповідних нормативних документів, чинних стандартів і технічних умов у галузі;
- Практично застосовувати знання сучасного стану справ та новітніх технологій в галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи;
- Впроваджувати технічні рішення в суспільному, економічному та соціальному контексті;
- Застосовувати знання основ менеджменту, маркетингу та управління проектами.
Уміти:
- Впроваджувати нові аспекти розв’язування завдань синтезу та аналізу в системах, які характерні обраній спеціалізації;
- Системно розвивати та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей;
- Організовувати та здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання завдань спеціальності;
- Ефективно здійснювати керівництво колективом із досягнення поставлених завдань;
- Формувати запити до інформаційних систем для реалізації завдань галузі;
- Застосовувати навички щодо проведення експериментальних досліджень за професійною тематикою;
- Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях;
- Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Інформаційні технології глобальних мереж
Короткий зміст навчальної програми:
Метою курсу є формування у студентів систематичного наукового підходу до інжинірингу ділової активності підприємств та фірм засобами нових інформаційних технологій та реінжинірингу бізнес-процесів, розуміння мети, завдань та методів застосування нових інформаційних технологій в різних сферах діяльності (на прикладі бізнесу); формування та закріплення навичок дослідження та аналізу об'єктів та процесів у бізнесі, керівництва процесом наукового та інженерного пошуку в складних предметних галузях; володіння навичками аналізу бізнес-процесів.
Рекомендована література:
1. Кравець Р.Б. Інформаційні технології організації бізнесу: Навч.посібник/ Р.Б. Кравець, Ю.О. Сєров, О.В. Марковець – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2013, – 228 с.
2. Катренко А.В. Системний аналіз : підручник / А. В. Катренко ; наук. ред. В. В. Пасічник. — Львів :Новий світ-2000, 2013. — 396 с.
3. Катренко А.В. Управління IT-проектами. - Львів: «Новий Світ-2000» , 2013. - 550 с.
2. Катренко А.В. Системний аналіз : підручник / А. В. Катренко ; наук. ред. В. В. Пасічник. — Львів :Новий світ-2000, 2013. — 396 с.
3. Катренко А.В. Управління IT-проектами. - Львів: «Новий Світ-2000» , 2013. - 550 с.
Методи і критерії оцінювання:
письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30%)
підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)
підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)