Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Електронна демократія

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.M.14
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Федушко Соломія Степанівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знати:
- Здатність застосувати знання та практичні навички з професійно-орієнтованих навчальних дисциплін з інформаційної, бібліотечної та архівної справи в екстремальних умовах;
- Поглиблені знання з теорії і практики інформаційної діяльності щодо впровадження та використання технологій документних комунікацій в соціальних системах, маркетингу інформаційних продуктів і послуг, соціальних комунікацій в мережі Інтернет, мультимедійного забезпечення інформаційної діяльності та технологій веб-дизайну;
- Здатність застосувати знання та практичні навики аналізу відповідних нормативних документів, чинних стандартів і технічних умов у галузі;
- Практично застосовувати знання сучасного стану справ та новітніх технологій в галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи;
- Застосовувати знання основ менеджменту, маркетингу та управління проектами.
Уміти:
- Впроваджувати нові аспекти розв’язування завдань синтезу та аналізу в системах, які характерні обраній спеціалізації;
- Системно розвивати та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей;
- Організовувати та здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання завдань спеціальності;
- Формувати запити до інформаційних систем для реалізації завдань галузі;
- Застосовувати теоретичні та практичні вміння у прийнятті рішень для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів;
- Аналізувати отримані результати та приймати оптимальні рішення у керуванні установою.
- Уміння спілкуватись, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською);
- Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.;
- Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Комунікативні стратегії установи
Короткий зміст навчальної програми:
Вивчення головних принципів електронної демократії, а саме роботи у віртуальних середовищах комунікації, пошуку, створення та популяризації інформаційного наповнення віртуальних спільнот.
Рекомендована література:
1. Електронне урядування та електронна демократія: навч. посіб.: у 15 ч. / за заг. ред. А.І. Семенченка, В.М. Дрешпака. – К., 2017. Частина 3: Електронна демократія: основи та стратегії реалізації / [Н.В. Грицяк, А.І. Семенченко, І.Б. Жиляєв]. – К.: ФОП Москаленко О. М., 2017. – 84 с.
2. Кандзюба, С. П., Матвійчук, Р. М., Сидорович, Я. М., & Мусієнко, П. М. (2019). Електронне урядування та електронна демократія. 63с.
3. А. О. Азарова, Л. М. Ткачук, Л. О. Нікіфорова, А. А. Шиян, Ю. В. Міронова, О. М. Хошаба, М. І. Небава . Публічне управління та адміністрування : навчальний посібник / [А. О. Азарова, Л. М. Ткачук, Л. О. Нікіфорова та ін.]. – Вінниця : ВНТУ, 2019. – 181 с.
4. Okunovska, Y. (2019). Вплив е-демократії на суспільний розвиток України. Наука, освіта, суспільство: реалії, виклики, перспективи, 38-40.
5. We the People (petitioning system) [Електронний ресурс]. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://petitions.whitehouse.gov/.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%);
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%).